پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵
۰

مراسم هفتمین روز سردار شهید محبعلی فارسی در ایرانشهربرگزار شد

مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت سردار رشید سپاه اسلام، جانباز و آزاده سرفراز محبعلی فارسی با حضور اقشار مختلف مردم استان در ایرانشهر برگزارشد .
مراسم هفتم سردار شهید محبعلی فارسی در ایرانشهربرگزار شد
مراسم هفتم سردار شهید محبعلی فارسی در ایرانشهربرگزار شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در مراسم هفتم سردار شهید محبعلی فارسی که با حضور سرهنگ محمد ناظری جانشین سپاه سلمان برگزار شد اظهار کرد: خداوند کسانی را که در راه توحید قرار گرفته اند هدایت می‌کند و جامعه ای که در راه توحید قرار گیرد آن مملکت به بالندگی می‌رسد.
وی با اشاره به این که شهید فارسی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت بود افزود: امروز پیام شهید فارسی برای ما این است که تا زنده هستیم از رهبر انقلاب جدا نشویم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
 

امام جمعه ایرانشهر مسیر و راه شهدا را صراط مستقیم دانست و بیان داشت: متأسفیم مملکتی که به خون شهدا متبرک است عده ایی با غفلت دنیایی خود دست به اختلاس های میلیاردی می زنند.
فرمانده سپاه پاسداران ایرانشهر نیز با سخنرانی در این مراسم گفت: این شهید والامقام تمام دوران زندگی عزتمند خود را در راه آرمان‌های همرزمان شهیدش و صیانت از انقلاب اسلامی سپری کرد.
 

سرهنگ محمدعلی میری افزود: سردار شهید محبعلی فارسی از بزرگانی است که از ابتدای جنگ تا لحظه شهادت عمر خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کرد و بطور قطع با ولایتمداری شایسته خود همچون نگین ارزشمندی در طول تاریخ اسلام و انقلاب؛ ماندگارخواهد درخشید.
گفتنی است دراین مراسم همسنگران و همرزمان شهید محبعلی فارسی به منظور ارتباط گیری نزدیک نسل جوان با شهید والامقام؛ خاطراتی را بازگو کردند.

سردار محبعلی فارسی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج بیماری حاصل از عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس ظهر روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه در بیمارستان "خاتم‌الانبیاء" زاهدان به ملکوت اعلا پیوست.
سردار محبعلی فارسی در عملیات‌های مختلف جنگ از سال 1360 در کنار سردار قاسم سلیمانی و سردار شهید قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی ایفا نمود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *