جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۵۸
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت یعنی اقتدار ملی/ریاست طلبی یا احساس وظیفه دو معیار برای انتخاب کاندیدای اصلح

امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته با دعوت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی؛ انتخاب کاندیدای اصلح را عامل اقتدار ملی کشور دانست.
امام جمعه ایرانشهر؛
امام جمعه ایرانشهر؛
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در ادامه خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به حائز اهمیت بودن مناسبت 29 اردیبهشت ماه بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی کشور را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به این که شنیده می شود که در برخی از روستاهای کشور؛ اشخاصی روستاییان را با تهدید به این که اگر به فلان کاندیدا رأی ندهی یارانه شما حذف خواهد شد افزود: این را کم داشته ایم که یک عده بزچران مردم را تهدید کنند علی ایحال پایگاه های بسیج دقیق رصد کنند تا کسی این غلط های زیادی را انجام ندهد.

خطیب جمعه ایرانشهر با بیان اینکه آزادانه انتخاب کردن کاندیدا حق همه افراد است افزود: ریاست طلبی و حضور بر اساس احساس وظیفه دو مولفه واضح برای تشخیص و انتخاب کاندیدای اصلح است که به طور مثال وجود برخی اتفاقات در پیرامون ریاست طلب ها از جمله لاف زدن، متینگ های مختلط بدون توجه به حریم محرم و نامحرم، طرفداری خارج نشینان و رقاصه ها، خرج هزینه های گزاف و هنجار شکنی نمونه های واضحی است که راه را از بیراهه به ما نشان می دهد.
امام جمعه ایرانشهر در ادامه با ابراز تأسف از امضای قرارداد "2030" که طبق آن باید تمام مفاد آن تا پایان سال 2030 میلادی در تمام دنیا تحقق یابد بیان داشت:  مفاد این قرارداد کاپیتولاسیون مابانه به شدت مورد انتقاد رهبری هم قرار گرفته است.
وی گفت: در این قرارداد که بدون نظارت شورای عالی و مجلس امضا و در سکوت در حال اجرا است ممنوعیت تدریس دروس دینی در مدارس و از آن طرف آموزش مسائل جنسی به دانش آموزان و به رسمیت شناختن همجنس گرایان از جمله موارد ذلت بار در نظام آموزشی آموزش و پرورش است که خوشبختانه با ورود مقام معظم رهبری جلوی آن گرفته شده است.
انتهای پیام
کد مطلب: 4742
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *