امام جمعه ایرانشهر؛

عمق ارادت عربستان به تل آویو روز به روز آشکارتر می شود/استمرار سند ۲۰۳۰ مشت متدینین را بر دهان وابستگان غرب زده داخلی به دنبال خواهد داشت

5 خرداد 1396 ساعت 15:25

امام جمعه ایرانشهر گفت: در صورت مشاهده کوچکترین رد پای نفوذ بیگانگان در ارکان فرهنگی، متدینین همان مشتی را که بر دهان آمریکا زده اند بر دهان وابستگان داخل کشور خواهند زد.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به عدم شفافیت نتایج آرا از سوی برگزار کنندگان انتخابات اظهار کرد: علی رغم این که شورای نگهبان تذکر داده بود نتایج آرای انتخابات تدریجی اعلام شود اما این مورد رعایت نشد.
وی حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات را مطلوب دانست و گفت: ملت ایران همیشه و در هر عرصه ایی خیلی خوب و حتی جلوتر از مسئولین به وظیفه خود عمل کرده اند که رهبری هم تبریک اصلی این انتخابات را به مردم گفتند.
خطیب جمعه ایرانشهر با اشاره به این نکته که رئیس حمهور باید در همه زمینه ها بتواند درست کشور را اداره کند افزود: اگر این دولت در هر زمینه موفق عمل کند در زمینه مفاسد اقتصادی موفق نخواهد بود؛ چرا که اگر این طور بود وقتی معاون قوه قضائیه از فساد نزدیکان یکی از مسئولین رده بالای نظام می گوید به جای این که تهدید اعلام جنگ را به زبان بیاورد خود در ریشه کنی آن قدم بر می داشت.
حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: متأسفانه دیدم که با معلوم شدن نتایج آرا عده ایی هوادار دختر و پسربه نشان جشن و شادی در خیابان زدند و رقصیدند و هیچ اعلام مخالفتی هم از جایی شنیده نشد این است که می گوییم سالی که نکوست از بهارش پیداست در نتیجه در زمینه ولنگاری فرهنگی هم امیدی نداریم همان طور که در سیاست خارجی هم با کرنش بیش از حد در مقابل غرب باج دادیم و حتی یک صدم درصد هم امتیاز نگرفتیم.
امام جمعه ایرانشهر در بخش دیگری از خطبه های این هفته به دیدار اخیر فعالان و هنرمندان عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند که نگذارید فرهنگ جهاد و شهادت از کتاب های درسی دانش آموزان حذف شود ما باید این فرهنگ را به نسل های بعد منتقل کنیم.
وی با اشاره به سند 2030 تصریح کرد: این سند توسط رهبری افشا و جلوی آن گرفته شد اما آقایان نمی خواهند بپذیرند که همن جا می گوییم که در صورت مشاهده کوچکترین رد پای نفوذ بیگانگان در ارکان فرهنگی، متدینین همان مشتی را که بر دهان آمریکا زده اند بر دهان وابستگان داخل کشور خواهند زد.
حجت الاسلام ابطحی به سفر اخیر ترامپ به عربستان گفت و افزود: بعد از دو هفته بست نشستن وزیر امور خارجه عربستان در آمریکا بلاخره ترامپ راضی شد که به ریاض و بعد از بستن 110 قرارداد تسلیحاتی مستقیم به تل آویو سفر کند.
وی گفت: آن چه که مسلم است عربستان سعودی موقعیتش را در منطقه از دست داده و می خواهد با دست به دامن شیطان بزرگ ایران هراسی را القا کند که خوشبختانه با قدرت نظامی کشورمان با استقلال در ساخت تسلیحات بروز دنیا هیچ قدرت پوشالی نخواهد توانست بر ما سلطه یابد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 4873

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4873/عمق-ارادت-عربستان-تل-آویو-روز-آشکارتر-می-شود-استمرار-سند-۲۰۳۰-مشت-متدینین-دهان-وابستگان-غرب-زده-داخلی-دنبال-خواهد

پهره
  https://www.pahreh.ir