دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۲۲
۰

نان مهربانی در حاشیه مرز جنوب شرق/توزیع رایگان نان در هیرمند

دراین طرح هر فردی بنا به توان، هزینه ی تعدادی نان را به نانوایی می دهد و به تعداد نانی که اهدا میکند (پونز) به دیوار می چسباند.
نان مهربانی در حاشیه مرز جنوب شرق/توزیع رایگان نان در هیرمند
نان مهربانی در حاشیه مرز جنوب شرق/توزیع رایگان نان در هیرمند
به گزارش پهره به نقل از  ندای هیرمند؛ در اقدامی پسندیده یک باب نانوایی در شهرستان هیرمند به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با قرار دادن دیوار مهربانی ، نان مجانی بین افراد نیازمند توزیع می کند.
میثم گل محمودی در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند اظهار کرد: به مناسبت فرار سیدن ماه مبارک رمضان و ارائه پیشنهاد به مدیریت نانوایی جهت ایجاد دیوار مهربانی در این نانوایی از روز نخست ماه مبارک رمضان این طرح در نانوایی صاحب الزمان(عج)  فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: دراین طرح هر کسی بنا به توان، هزینه ی تعدادی نان را به نانوایی می دهد و به تعداد نانی که اهدا میکند (پونز) به دیوار می چسباند.
گل محمودی تصریح کرد: در این مدت کوتاه شروع،بیشتر اهدایی داشته ایم تا پذیرش، و آنهایی که به ناچار پذیرش داشتند به این موضوع به دید قرض نگاه کرده و در اولین فرصت که پرداختی برایشان حاصل شده بود (یارانه؛کمیته و...) سعی بر بازگشت هزینه و به نوعی خودشان اهدا کننده ی دیوار مهربانی بوده اند.
وی گفت: افردای که توان رفتن به مکه را ندارند می توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند، ضمنا  کسانی که امکان رفتن به نانوایی را ندارند میتوانند نذورات خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۷۳۸۵۹۱۴۷۲ ارسال کنند.
 
 


 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 4908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *