جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۳۳
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

سرازیر شدن بیت المال امت مسلمان ایران به حلق ترکیه بر چه اساسی است/ مطالبه مردم حذف صد در صد سند 2030 از آموزش و پرورش است

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: سرازیر شدن مفت و مجانی بیت المال امت مسلمان ایران به حلق ترکیه بر چه اصولی است و آیا پروند کرسنت که به آن مرتبط می دانند آیا صحت قانونی دارد یا خیر؟
سرازیر شدن بیت المال امت مسلمان ایران به حلق ترکیه بر چه اساسی است/ مطالبه مردم حذف صد در صد سند 2030 از آموزش و پرورش است
سرازیر شدن بیت المال امت مسلمان ایران به حلق ترکیه بر چه اساسی است/ مطالبه مردم حذف صد در صد سند 2030 از آموزش و پرورش است
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته با تقدیر از تمکین آیت الله رئیسی در برخورد با اعلام نهایی شورای نگهبان گفت: رقیب انتخاباتی رئیس جمهور کنونی به وظیفه انقلابی، وجدانی و اخلاقی خود عمل کرد که زیبنده ایشان هم همین حرکت بود.
وی گفت: شورای نگهبان ضمن تایید صحت انتخابات به تخلفات قطعی برخی فرمانداران، بخشداران، دهیاران در حمایت دولت کنونی اشاره داشته و متخلفین را به دستگاه قضا معرفی کرده است.
خطیب جمعه ایرانشهر با اشاره به این نکته که رئیس جمهور منتخب رسما رئیس جمهور ماست افزود: تحقق وعده های پیش از انتخابات انتظار ما از دولت دوازدهم است.
وی با اشاره به یک فرمول ساده که دولت به ازای صادرات 2 میلیون بشکه نفت به جای پول و ارز؛ کالا به کشور وارد می کند گفت: باید دید با این روند که منجر به تخته شدن کارگاه ها و تولیدات داخلی شده است آیا به تولید و اشتغال جوانان بیکار می رسیم یا نه؟
حجت الاسلام ابطحی به اصرار مردم بر روشن شدن زوایای مخفی سه موضوع مهم اشاره کرد و ادامه داد: این حق مردم است که بدانند آن مفسدی که علنا دولت در پاسخ قوه قضاییه از او جانب داری کرده و حتی تهدید به اعلام جنگ کرده است کیست و سرانجام محاکمه وی چه خواهد شد.
امام جمعه ایرانشهر روشن شدن سرانجام سند ننگین 2030 که رهبری آن را رد کرده اند را دومین موضوع مورد انتظار مردم عنوان کرد و بیان داشت: این سند که به دنبال ایجاد شهروند غربی است حجاب، عفاف، جهاد، شهادت و سایر ارزش های ملی و مذهبی را نشانه گرفته که حتی شاهدیم با اجرای بخشی از این سند به کتاب دانش آموزان دوم دبستان هم رحم نکرده و بیتی را که در خصوص خون شهیدان بوده را حذف کرده اند، این مطالبه مردم است که این سند صد در صد از آموزش و پرورش حذف شود.
وی در بخش دیگر خطبه های این هفته به سومین موضوع مجهولی که مردم درخواست مشخص شدن آن را دارند اشاره کرد و گفت: در روزنامه های رسمی مملکت خواندیم روزانه 30 میلیون متر مکعب گاز به مدت 14 ماه مفت و مجانی به ترکیه صادر می شود که از آقایان می پرسیم سرازیر شدن بیت المال امت مسلمان ایران به حلق ترکیه بر چه اصولی است و آیا پروند کرسنت که به آن مرتبط می دانند آیا صحت قانونی دارد یا خیر؟
انتهای پیام/
کد مطلب: 4932
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *