سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۵۲
۰

زندگی نامه سردار شهید یاسر بهشتی به قلم نویسنده سیستان و بلوچستان نگارش شد

محمد یاسین جلالزهی نویسنده جنوب سیستان و بلوچستان زندگینامه سردار شهید یاسر بهشتی را نگارش و آماده چاپ کرد.
زندگی نامه سردار شهید یاسر بهشتی به قلم نویسنده سیستان و بلوچستان نگارش شد
زندگی نامه سردار شهید یاسر بهشتی به قلم نویسنده سیستان و بلوچستان نگارش شد
به گزارش پهره؛ این کتاب به پیشنهاد خانواده سردار شهید یاسر بهشتی  و سپاه شهرستان ایرانشهر با عنوان "عشق تا شهادت" در 84  صفحه رنگی استارت  و با همکاری  چاپ و نشر آستان حرم حضرت معصومه (س ) به زودی منتشر می شود.
محمد یاسین جلالزهی نویسنده کتاب عشق تا شهادت با اشاره به این که پروژه چاپ این کتاب از دو سال قبل و با پیشنهاد اولیه سپاه سلمان کلید خورده است گفت سردار شهید یاسر بهشتی به عنوان یکی از افتخارات استان و کشور در لشکر ثارالله بود که با مروری بر زندگی این شهید گرانقدر تصمیم به نگارش زندگینامه وی گرفتم؛ با مطرح کردن این موضوع با خانواده شهید خوشبختانه با استقبال آنها مواجه شدم و تصمیم گرفتم این اقدام را هر چند سخت انجام دهم  که خدا رو شکر به نتیجه رسید.
محمد یاسین جلالزهی در حالی به عنوان یکی از شاعران و نویسندگان مطرح سیستان و بلوچستان شناخته می شود که پیش از این با کسب مقام های متعدد در سطح کشور به سبک غزل شعر می سروده است.
 

 
وی معتقد است پس از چاپ  زندگی نامه شهید یاسر بهشتی سنگینی وظیفه ام در چاپ زندگی نامه  شهدای دیگر را بر گردنم احساس کردم و تصمیم به چاپ زندگی نامه دیگر شهدا را گرفتم و با طرح موضوع با سپاه شهرستان ایرانشهر در حال حاضر مشغول نگارش زندگی نامه بسیجی شهید "محمد گل شه بخش"  با عنوان (شهید راه عشق) می باشم که پیش بینی می شود تا پایان مرداد ماه این مجموعه منتشر شود.
شاعر و نویسنده بخش بمپور سیستان و بلوچستان در حال حاضر بیست درصد زندگی نامه شهدای شهرهای بمپور، بزمان و دهستان دامن از توابع شهرستان ایرانشهر را  نیز استارات زده است.
جلالزهی گفت شهید یاسر بهشتی در سال 1342 در شهر بمپور به دنیا آمد و در 27 دی ماه سال 65 در عملیات کربلای پنج  در منطقه شلمچه به مقام شهادت نائل شد؛ مزار این شهید سرافراز در بخش بمپور سرزمین مادری اش است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4945
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *