سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸
۰
پدیده‌ای عجیب اما واقعی؛

لاکچری بازی در اینستاگرام!

تب استفاده از تلگرام و اینستاگرام این روزها داغ‌تر از هر زمانی است و همه به صف شده‌اند تا از رقابت لاکچری‌ها عقب نمانند.
لاکچری بازی در اینستاگرام!
لاکچری بازی در اینستاگرام!
به گزارش پهره گروه اجتماعی آناج/ فرناز پورعباس: وارد فضای اینستاگرام که می‌شوید انگار اینجا ایران نیست! خود قلب اروپا هم جسارت  نمی‌کند به اینستاگرام ما برسد، هرکس را می‌بینی یا همین الان از باشگاه و زیر دمبل در آمده و یا همین الان از مطب جراحی زیبایی خارج شده است.
خوشبختانه سر زدن به این فضا به ما نشان می‌دهد این همه آه و ناله از نداری و بیکاری بیجا بوده است و اصلا مشکلی در زندگی عزیزان یافت نمی‌شود. به کوری چشم دشمنان همه صبح تا شب در رستوران و تفریح هستند و این همه افرادی که از بیکاری و نداری هم دم می‌زنند من هستم!
در سایه ایزد منان در اینستاگرام با هنرمند ورزشکاران و نویسندگان متعددی مواجه هستیم که نشان از پتانسیل این مرز و بوم دارد همه یا مدل هستند، یا عکاس و یا شاعر و نویسنده، البته عده‌ای از برادران و خواهران محترمه هم در کار فیتنس هستند که معنی این واژه را هم نفهمیدیم اما به طور خلاصه عرض کنیم که واژه فیتنس واژه بسی لاکچری است و به نظر می‌رسد هرکه فیتنس‌تر لاکچری‌تر.
کلا ما آدم‌های لاکچری هستیم و اینستایمان پر می‌شود از عکس سفره‌های رنگین اما صبح تا شب از بی‌پولی می‌نالیم. حالا مخاطب می‌ماند قسم حضرت عباس‌مان را باور کند یا دم خروس را، شاید هم جیبمان خالی است و پزمان عالی!
بگذریم که اصلا هم برای کسی مهم نیست ما کجا شام خورده‌ایم یا چقدر برای فلان تفریح و لاکچری بازی‌مان خرج کردیم مهم این است ما خودی نشان دهیم و ثابت کنیم که بله ما هم هستیم و از کسی عقب نمی‌مانیم.
شور سلفی را در آوردیم و حالا تن و بدن آن مخترع سلفی بدبخت در گور چنان به خود می‌لرزد که فکر نمی‌کنم تا چند قرن اخیر این لرزش روی سایلنت برود، کلا پدیده‌هایی هستیم برای خودمان، چنان شور کارها را در می‌آوریم که چند وقتی نگذشته حال خودمان و اطرافیانمان به هم می‌خورد! البته زیاد هم مهم نیست مهم این است ما صفا کنیم و از صف اینستاگرام و تلگرام بازان عقب نمانیم.
کد مطلب: 4957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *