وزیر اقتصاد برای پاسخ به سوال های 7 نماینده در مجلس حضور می یابد/ گزارش کمیسیون صنایع در مورد حادثه معدن یورت قرائت می شود

17 خرداد 1396 ساعت 11:12

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به پرسش های هفت نماینده در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی حضور می یابد، همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر امروز در مجلس قرائت می شود.


به گزارش پهره؛ به نقل ازخبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور 203نماینده و به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رئیسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال نصرالله پژمان فر نماینده مشهد، احمد مرادی نماینده بندرعباس و پنج نماینده دیگر در جلسه علنی امروز مجلس حضور می یابد.
وی افزود: همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر امروز قرائت می شود. 
عضو هیات رئیسه مجلس یادآور شد: نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس طرح لغو برخی قوانین از تاریخ یکم فرودین 1310 تا 29 اسفند 1328 و همچنین طرح لغو برخی قوانین از تاریخ 18 شهریور 1285 تا 30 اسفند 1309 را بررسی می کنند.
  انتهای پیام /


کد مطلب: 4967

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4967/وزیر-اقتصاد-پاسخ-سوال-های-7-نماینده-مجلس-حضور-می-یابد-گزارش-کمیسیون-صنایع-مورد-حادثه-معدن-یورت-قرائت-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir