امام جمعه اهل سنت ایرانشهر؛

محکومیت حادثه تروریستی مجلس و حرم امام راحل/داعش وفاداری مردم انقلابی ایران در سالگرد ارتحال امام را تاب نیاورد

17 خرداد 1396 ساعت 16:05

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ضمن محکومیت حادثه تروریستی صبح امروز در حرم امام و مجلس شورای اسلامی گفت: داعش توانایی ایستادگی در برابر قدرت برتر منطقه را ندارد.


مولوی شمس الحق دامنی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پهره اظهار کرد: این اقدام تروریستی ناشی از درماندگی بی چون و چرای استکبار و جیره خوارانشان در برابر قدرت مقتدر منطقه است.
وی افزود: در سی و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام که در روزهای اخیر سپری کردیم؛ ملت آزاده و مومن ایران با عشق؛ ارادت خود به آرمان های امام و مقام معظم رهبری ثابت کردند که این عظمت را تروریست ها تاب نیاوردند و از درماندگی دست به این حمله کور زدند که به شدت محکوم می کنیم.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: قدرت دفاعی ایران فراتر از تصور کودکانه عوامل جیره خوار استکبار است از این رو خیلی زود از پا درآمدند و نقشه های شومشان نقش برآب شد که خدا را سپاسگذاریم.
وی بیان داشت: ملت آزاده و متحد ایران اسلامی تا آخر وفادار به نظام و آرمان های آن هستند از این رو مجال کوچکترین تحرک مغرضانه را نخواهیم داد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 4968

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4968/محکومیت-حادثه-تروریستی-مجلس-حرم-امام-راحل-داعش-وفاداری-مردم-انقلابی-ایران-سالگرد-ارتحال-تاب-نیاورد

پهره
  https://www.pahreh.ir