دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۱۳
۰
مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

نخستین محموله گندم صادراتی ایران به مقصد عمان بندر امام را ترک کرد

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نخستین محموله صادراتی 30 هزار تنی گندم ایران از بندر امام خمینی (ره) عازم عمان شد.
نخستین محموله گندم صادراتی ایران به مقصد عمان بندر امام را ترک کرد
نخستین محموله گندم صادراتی ایران به مقصد عمان بندر امام را ترک کرد
به گزارش پهر؛ به نقل از ایرنا از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، علی اکبر غنجی روز دوشنبه افزود: با موفقیت طرح خودکفایی گندم قرار است به تدریج گندم صادراتی کشور به مقاصد مختلف ارسال شود به همین منظور نخستین محموله صادراتی گندم ایران پس از بارگیری در بندر امام خمینی (ره)، این بندر را به مقصد عمان ترک کرد.
وی، حجم نخستین محموله صادراتی گندم را 30 هزار تن اعلام کرد و گفت: پس از بارگیری این محموله شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بندر امام خمینی (ره) به سوی عمان حرکت کرد. 
غنجی، حمل گندم از بندر امام را به عمان مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: این مساله گام بلندی در راستای راهبردهای کلان نظام اسلامی در مسیر تحقق شعار سال جاری یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری است. 
مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی در پایان اظهارداشت: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حمل گندم، آمادگی کامل برای حمل تمام محصولات صادراتی کشورمان را از طریق دریا دارد.
 پیش از این سعدالله عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرده بود که طبق برنامه رزی های انجام شده قرار است در سال جاری 800 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تن گندم از بندر امام خمینی (ره) به خارج از کشور صادر شود.
 
 
        انتهای پیام /
کد مطلب: 5023
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *