چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۰۹
۰

پنج نفر در سانحه رانندگی محور زابل به زاهدان در آتش سوختند/ مسول روابط امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل در میان جان باختگان

رییس جمعیت هلال احمر زابل گفت: در این سانحه که سه خودروی تویوتا، سانتافه و پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند متاسفانه دو خودرو مورد حریق قرار گرفتند که منجر به سوخته شدن و در پی آن فوت پنج تن و مصدومیت یک نفر شد.
پنج نفر در سانحه رانندگی محور زابل به زاهدان در آتش سوختند/ مسول روابط امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل در میان جان باختگان+تصاویر
پنج نفر در سانحه رانندگی محور زابل به زاهدان در آتش سوختند/ مسول روابط امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل در میان جان باختگان+تصاویر
به گزارش پهره؛ به نقل از اوشیدا؛ اصغر قورزهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد:  براثر برخورد سه خودرو در محور زاهدان به زابل در محدوده پل شیله پنج نفر در آتش سوختند و یک نفر نیز مصدوم شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه به پایگاه بین شهری رامشارهلال احمر در ساعت هشت و ۴۵ دقیقه توسط پلیس راه زابل به زاهدان دوتیم عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

قورزهی ادامه داد: در این سانحه که سه خودروی تویوتا، سانتافه و پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند متاسفانه دو خودرو مورد حریق قرار گرفتند که منجر به سوخته شدن و در پی آن فوت پنج تن و مصدومیت یک نفر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر زابل با بیان اینکه در این عملیات دو خودرو امداد و نجات حضور داشتند، تصریح کرد: ادارات راه، پلیس، اورژانس و پلیس راه از جمله سازمان ها و اداراتی بودند که در امدادرسانی حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شدت سانحه عملیات رهاسازی درساعت ۱۳ و ۳۹ دقیقه به پایان رسید و تنها مصدوم این حادثه به بیمارستان انتقال داده شد.

گفتنی است؛ محمد کیانی مسول روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز در میان جان باختگان این حادثه بود.
  انتهای پیام/
کد مطلب: 5070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *