جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۲۹
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر؛

حذف سپاه و نیروی قدس در کدام تعهد از سوی دولت امضا شده است؟/ائتلاف ضد داعش آمریکا دروغ است

امام جمعه ایرانشهر گفت: یقین بدانید آمریکا هرگز به دنبال حذف داعش نیست بلکه آمریکا داعش کنترل شده ایی را می خواهد که ضربات آن فقط متوجه اسلام باشد.
حذف سپاه و نیروی قدس در کدام تعهد از سوی دولت امضا شده است؟/ائتلاف ضد داعش آمریکا دروغ است
حذف سپاه و نیروی قدس در کدام تعهد از سوی دولت امضا شده است؟/ائتلاف ضد داعش آمریکا دروغ است
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: ضربات محلک به تروریست ها در چند روز اخیر در نقاط مختلف کشور به خوبی صورت گرفته و عده زیادی را به درک واصل کرده است.
وی به بیانات اخیر رهبری در دیداری که با سران سه قوه صورت گرفته بود اشاره کرد و افزود: ایشان تاکید کردند مسئولین باید بر اساس منافع ملی تصمیم بگیرند که این منافع ملی شامل سه شاخصه از جمله هویت ملی مسلمانان، انقلابی گری و عمق تاریخی ایران اسلامی است که باید به آن ها به عنوان یک اصل توجه شود.
خطیب جمعه ایرانشهر به موضوع ائتلاف ضد داعش آمریکا اشاره کرد و افزود: یقین بدانید آمریکا هرگز به دنبال حذف داعش نیست بلکه آمریکا داعش کنترا شده ایی را می خواهد که ضربات آن فقط متوجه اسلام باشد.
وی به هشدار رهبری که به مسئولین پرهیز از دو دستگی در بین جامعه را مطرح کرده اند اشاره کرد و بیان داشت: رهبری فرمودند بر این اساس که عده ایی که مخالف  دولت هستند بر کنار شوند یک اقدام خطرناک است که بیش از همه به اقدام بنی صدر شبیه است.
حجت الاسلام ابطحی از ضرورت ایجاد مرز بندی بین مردم و فتنه گران گفت و افزود: متاسفانه امروز به وضوح حضور فتنه گران که صراحتا سال 88 تلاش در براندازی نظام را داشته اند را در بدنه دولت شاهدیم تا جایی که حتی این موضوع در مجلس که خانه ملت هست هم نفوذ کرده و عده ایی با سواستفاده از رأفت اسلامی با جسارت رفع حصر فتنه گران را خواستارند حال سوال ما از مسئولین و دولتمردان این است که این مرز بندی چرا پیش از این صورت نگرفته است؟
وی اعتماد به دشمن را هشدار و انتقاد جدی رهبری در دیدار اخیر سران سه قوه مطرح کرد و گفت: با اعتماد بی مورد به آمریکا ظرف 20 دقیقه برجام تصویب و تا به امروز ضررهای امتیاز دهی ایران و امتیاز دریافت نکردن از آمریکا متوجه ملت است.
خطیب جمعه ایرانشهر در پایان به این صحبت رهبری که فرمودند "بدیهی است که آمریکا از حذف سپاه و نیروهای قدس بدش نیاید" اشاره کرد و افزود: در کدام قرارداد دولت شرط و شروط آمریکا را پذیرفته و تعهد داده که سپاه قدس حذف شود؟ پی روشن است که خیانتی در کار بوده که رهبری نسبت به آن هشدار داده اند.
 انتهای پیام/
کد مطلب: 5092
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *