جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۰
۰
حضرت علی(ع) از نگاه اهل سنت از بزرگان صحابه هستند

مولوی سلامی: سیرت، روش زندگی و منش حضرت علی(ع) الگوی کامل زندگی است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حضرت علی(ع) خصوصیات اخلاقی برجسته فراوانی داشتند، گفت: سیرت، روش زندگی و منش حضرت علی(ع) الگویی کامل برای همه انسان‌های آزاده جهان و به ویژه مسلمانان است.
مولوی سلامی: سیرت، روش زندگی و منش حضرت علی(ع) الگوی کامل زندگی است
مولوی سلامی: سیرت، روش زندگی و منش حضرت علی(ع) الگوی کامل زندگی است
به گزارش پهره؛ به نقل ازتسنیم؛ مولوی نذیراحمد سلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: حضرت علی(ع) از نگاه اهل سنت یکی از بزرگان صحابه پیامبر(ص) هستند و خصوصیات اخلاقی برجسته فراوانی داشتند که از جمله آنها می‌توان به شجاعت و تقوای بی‌نظیر ایشان اشاره کرد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت علی(ع) فردی بود که دوران کودکی و جوانی خود را در خانه پیامبر(ص) گذراند و از حضور ایشان بهره فراوان برد و نخستین مسلمان از میان افراد نابالغ محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سیرت، روش زندگی و منش حضرت علی(ع) الگویی کامل برای همه انسان‌های آزاده جهان و به ویژه مسلمانان است و همه ما باید با الگوگیری از این شخصیت بزرگ دنیای اسلام همواره در مسیر عدالت گام برداریم.
مولوی سلامی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری حداکثری مردم از شب‌های قدر، بیان کرد: قرآن صراحتاً به شب‌های قدر اشاره دارد و به عبارتی یک شب عبادت در شب‌های قدر بیش از 80 سال عبادت فضیلت دارد بنابراین بندگان باید توجه ویژه‌ای به این شب‌های پرفضیلت داشته باشند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خداوند متعال شب‌های قدر را مبهم قرار داده تا بندگان در همه شب‌های قدر در عبادت تلاش کنند تا در برابر نیایش و عبادت پروردگار اجر معنوی بیشتری برای آخرت خود ذخیره کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5098
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *