سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۳۳
۰
دعوت علماء و سران طوایف اهل سنت برای حضور در راهپیمایی روز قدس؛

راهپیمائی روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد/ صهیونیست بداند فلسطین تنها نیست

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان روز قدس را یادگار امام راحل(ره) خواندند و از شهروندان خواستند بار دیگر با حضور وحدت آفرین خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا بزنند.
راهپیمائی روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد/ صهیونیست بداند فلسطین تنها نیست
راهپیمائی روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد/ صهیونیست بداند فلسطین تنها نیست
به گزارش پهره؛ به نقل از عصر هامون؛ علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با برخی سایت های بومی استان روز قدس را یادگار امام راحل(ره) خواندند و از شهروندان خواستند بار دیگر با حضور وحدت آفرین خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا بزنند.
مولوی نذیراحمد سلامی نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روز قدس یادگاری به جا مانده، مهم و برجسته از امام راحل است، اظهار داشت: این مهم نشان می دهد دنیای اسلام دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نمی دارد و روز قدس همیشه در خاطر مسلمانان زنده است.
 
اقدام سپاه پاسداران هشداری برای تروریست ها بود
وی با اشاره به اقدام تکفیری ها در تهران و چابهار و همچنین پاسخ موثر سپاه پاسداران به دشمنان گفت: این اقدام خداپسندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک هشدار برای دنیای استکبار و تکفیری ها بود؛ لذا حضور گسترده و بی نظیر مردم در چنین روزی اخطار و هشدار دیگری است که دشمنان بدانند مردم متحد و همدل ایران اسلامی به قیمت جانشان هم که شده اجازه نخواهند داد احدی امنیت و آسایش کشور و مردم را برهم زند.
نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در روز قدس پیام زیادی برای دنیای غرب دارد، ادامه داد: دنیای غرب بداند قدس و فلسطین از اولویت های مسلمانان به شمار می روند که غرب نمی تواند با ترفندهای خود این مهم را از ذهن مسلمانان محو کند بلکه مسلمانان همیشه در جهت آزادی قدس و فلسطین با تمام وجود آمادگی حضور در صحنه را دارد.
 
ملت متحد ایران هیچگاه دست از حمایت مردم مظلوم بر نمی دارد
وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقص حقوق بشر است، افزود: آمریکا که خود دم از حقوق بشر می زند به بدترین وجه حقوق بشر را نقص می کند لذا حضور مردم اعم از شیعه و سنی در کنار هم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است تا بدانند که ملت متحد و همدل ایران هیچگاه دست از حمایت مردم مظلوم بر نمی دارد.
مولوی سلامی خاطر نشان کرد: قدس و فلسطین یک مسئله اسلامی، عربی و انسانی است که متاسفانه جز ایران اسلامی هیچ یک از کشورها رسالت خود را در قبال آن به درستی انجام نداده اما ایران اسلامی آنچه در توان داده را در این راه بکار گرفته و همچنان این راه را ادامه می دهد.
 
راهپیمائی روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: همان گونه که امام خمینی راحل فرموده اند که فلسطین پاره تن اسلام است بنابراین فلسطین از جایگاه ارزشمندی در دین مبین اسلام برخوردار است.
مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: کشور فلسطین از سال های دور توسط رژیم جعلی اسرائیل به غصب در آمده و در این راه شمار زیادی از مردم فلسطین را به خاک و خون کشیده شده است.
وی افزود: کوتاه آمدن در مقابل رژیم غاصب و منحوس اسرائیل به ضرر تمامی کشورهای مسلمان است چرا که این گونه اسرائیل به دنبال به دنبال فتح سایر کشورهای مسلمان و تحت سلطه قرار دادن آن ها خواهد بود چرا که در این صورت اطمینان خواهد یافت که به راحتی می تواند سایر کشورها را تحت سیطره خود در آورد.

 فلسطین پاره تن اسلام است
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون تصریح کرد: سکوت مرگبار کشورهای عربی در مقابل اسرائیل غاصب بسیار دردناک است در حالی که مردم فلسطین همه عرب هستند اما حکام عربی به جای مبارزه با اسرائیل به سایر کشورهای آزاده منطقه حمله می کنند که این موضوع نشان از ضعف عظیم کشورهای عربی دارد.
وی اظهار کرد: آخرین جمعه ماه رمضان با تدبیر و درایت امام راحل به نام روز قدس نامیده شده بنابراین مردم با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند و به جهانیان اثبات می کنند که فدسطین تنها نیست.
مولوی حسن زهی با عنوان اینکه راهپیمایی روز قدس تا نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت، بیان کرد: ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسرائیل خواهند زد.
امام‌ جمعه اهل سنت هامون با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس بر تمامی کسانی که توانایی لازم را دارند واجب است، ادامه داد: با حضور در راهپیمائی روز قدس اتحاد و انسجام مسلمانان و کسانی که خواستار نابودی اسرائیل از صحنه جهان هستند به نمایش گذاشته و اثبات می شود.
وی تاکید کرد: قدس قبله اول مسلمانان است بنابراین انتظار می رود تمامی مسلمانان و آزادیخواهان برای آزادی آن تلاش و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان گفت: همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس بر ضد رژیم جعلی صهیونیستی حضور باشکوه و گسترده ای دارند.
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس با گرامی داشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران است که برای همه ما مسلمانان بجا مانده است.
وی با تاکید بر اینکه روز قدس از ایران اسلامی شروع شده است، تصریح کرد: اکنون روز جهانی قدس به دیگر کشورهای دنیا سرایت کرده و شرکت هر فرد در این راهپیمایی تیری بر چشم دنیای استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با اشاره به اینکه در این روز علاوه بر ملت ایران همه مسلمانان جهان نیز در صحنه راهپیمایی بر ضد رژیم جعلی صهیونیستی حضور دارند، ادامه داد: قدس آرمان همه مسلمانان است چرا که متعلق به ما و همچنین اولین قبله مسلمانان است.
مولوی بلال مقدسیان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال حساس تر و باشکوه تر از تمامی سال‌های گذشته برگزار خواهد شد،اضافه کرد: قطعا گرمای بی سابقه هوا در اراده ملت مسلمان ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت.
وی بیان کرد: اهل سنت هم در کنار سایر اقشار مردم کشورمان در صفوف به هم فشرده راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و مشت های گره کرده خود را بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهند زد.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنی حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

حضور گسترده مردم نشانه اتحاد و همدلی است
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار با اشاره به دور اندیشی امام خمینی(ره) در خصوص اسرائیل غاصب اظهار کرد: امام خميني (ره) با دور انديشي خطر سهمگین صهیونیسم و اسرائیل برای اسلام و منطقه را هشدار داده بود.
حجت السلام ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگارچهاربهاران، گفت: روز قدس یادگار امام بزرگوار ماست، که همواره بر مظلومیت ملت فلسطین تاكيد داشتند و يگانه راه پيروزي مردم فلسطين را مقاومت در برابر اشغالگران مي دانستند.
وی از مردم روزه دار و مومن چابهاري خواست در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان كه به زيبائي توسط امام راحل (ره) روزقدس ناميده شده است با مردم غزه هم پيمان شويم و در راه آزادي آنان از چنگال اسرائيل غاصب در كنار آنان باشیم.
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، گفت: وجود رژیم منحوس صهیونیستی همانند خاری در گلوی مردم ستمدیده فلسطین است که نیم قرن موجبات آزاد واذیت آنان را فراهم کرده است، برماست که با شرکت در راهپیمایی روز قدس هرچند به عنوان تنها کاری که می توانیم بکنیم فریاد مرگ بر اسرائیل را در حمایت از آنان سر دهیم.
حجت السلام برومند رازیانی با تاکید برداشتن بصیرت توسط آحاد مردم بیان کرد: هر فرد مسلمان باید نسبت به تحولات منطقه ای بخصوص کشورهای اسلامی حساس باشد ودر این زمینه باید بسیار هوشیارانه عمل کنند چرا که در این برهه حساس که صهیونسیتها با به وجود آوردن داعش مسلمانان را به برادر کشی وادار کرده اند ضمن جدا کردن راه خود از آنان سرنوشت ملت فلسطین را به خاطره ها نسپاریم.
 امام جمعه اهل سنت شهر نگور روز قدس را روز همصدایی امت واحده اسلام بر علیه امریکا و صهیونیسم جهانی دانست و حضور مردم در صحنه لرزه بر اندام استکبار خواهد انداخت.
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، از مردم خواست تا با شرکت در راهپیمایی در روز جهانی قدس همصدا جنایات اسرائیل وشیطان بزرگ امریکا را محکوم کنند.

همه مسلمانان در راهپیمایی بر ضد رژیم صهیونیستی حضور دارند
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار روز قدس را هر ساله بسيار حساس خواند و تاكيد كرد: آحاد مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه چابهار با توجه به حساسیت روز جهانی قدس همزمان و همصدا با همه مسلمين آزاده دنيا با طنین فریاد حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.
حجت السلام یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، روز قدس را روز حماسی در تاريخ معاصر دانست و تصريح كرد: روز قدس به روز جهاني تبديل شده و در اين روز اوج قدرت جهاني مسلمانان را شاهد خواهيم بود.
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد زین العابدین و مدرس حوزه علمیه چابهار اظهار کرد: مردم چابهار با حضورحداکثری خود جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود را از ارمانهای مردم فلسطین اعلام خواهند کرد
مولوی عبدالرحمن ترنج زر افزود: رژیم تجاوزگر به اهداف شوم خود نمی ­رسد و با شکستی دیگر مفتضح ­تر میشود.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت چابهار در گفتگو با خبرنگارچهاربهاران، گفت: مردم شریف و غیور چابهار همگام و همراه با مسلمانان جهان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، به حمایت از برادران فلسطینی خویش، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهيم داد تا بار دیگر فروپاشی رژيم دروغین و پوشالی صهیونیسم را شاهد باشیم.
مولوی داود احمدی مقدم افزود: اندیشه پیامبر رحمه للعالمین جهانی بوده پس چگونه مانسبت به سرنوشت برادر مسلمان خود در گوشه کنار دنیا بی تفاوت باشیم.
مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفت‌وگوی با خبرنگار چهاربهاران، چهاربهاران، در خصوص نام گذاری یک روز به نام روز قدس که باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین است اظهار کرد: یادآوری روز قدس یاد غصب سرزمینهای اشغالی توسط ر‍ژیم جعلی اسرائیل است.
مولوی سید محمد درتکیده افزود: ما مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن دفاع از مردم فلسطین حمایت خودرا از رویکرد مبارزه و مقاومت گروه اسلامی حماس اعلام می داریم و به اسرائیل غاصب می فهمانیم که حق مردم فلسطین پایمال نخواهد شد و انشالله روزی در مسجد القصی نماز را بدون حضور اشغالگران برپا خواهیم کرد.

صهیونیست بداند فلسطین تنها نیست
امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر گفـت: با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم خود را بر سر اسرائیل غاصب آورا خواهیم کرد.
مولوی عبد الصمد کریم زایی در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به اهمیت حضور همگانی ملت ها در راهپیمایی روز قدس گفت: فلسطین آزاده ما را در درد و رنج خود سهیم بداند.
وی افزود: اسرائیل غاصب با زیاده خواهی بیش از نیم قرن کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده و زنان، کودکان و مردم بی گناه را در مجازات به  حق خواهیشان قلع و قمع می کند که به طور حتم جزایی این عمل ننگین را خواهند دید.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: بنا به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اهمیت روز قدس؛ اگر همه ملت ها و کشورهای مسلمان مثل جمهوری اسلامی ایران  در برابر رژیم منحوس اسرائیل به پا می خواستند امروز این حجم از ظلم به برادران مسلمانمان را شاهد نبودیم.
وی گفت: یهود عملا با غصب فلسطین دست به نسل کشی زده است از این رو همه مسلمانان باید در برابر این فجایع احساس مسئولیت کنند و در روز قدس که نماد خیزش در برابر ظلم اسرائیل است پر شور حضور پیدا کنند.

حفظ وحدت و انسجام مسلمانان از ضروریات جهان اسلام است
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه با بیان اینکه روزقدس، روز یکپارچگی و وحدت کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان است گفت : حفظ وحدت و انسجام در شرایط کنونی منطقه از ضروریات جهان اسلام است .
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت وگو با خبرنگار لادیز بااشاره به هدف والای امام خمینی (ره) از اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اظهار کرد: امام خمینی( ره) با نگرش بالایی که برای حفظ منافع جهان اسلام به عنوان یک اصل داشت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند و بدین ترتیب ضمن تعیین تکلیف برای همه مسلمانان جهان مبنی بر تلاش برای رهایی قدس شریف اولین قبله مسلمانان، نوید رهایی این مکان مقدس را به جهانیان اعلام کردند.
وی با بیان این مطلب که حفظ وحدت و انسجام مسلمانان در شرایط کنونی منطقه از ضروریات جهان اسلام می باشد، افزود: روز قدس، روز وحدت امت اسلامی است که باید همه به دور محور پیام های امام خمینی(ره) مبنی بر ضرورت وحدت امت و جهان اسلام که از تعلیمات عالیه اسلام نشات گرفته، جمع و در راستای تامین منافع جهان اسلام گام برداریم.
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه با تاکید بر لزوم حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد : مردم مسلمان با حضور در راهپیمایی روز قدس همبستگی و انسجام جامعه اسلامی را به رخ جهانیان می کشند و با حضور دراین همایش بزرگ اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی و دشمنان اسلام خواهند زد .
وی ضمن دعوت از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد : انتظار است وحدت، همدلی و یکپارچگی صفوف مردم در روز قدس به یاد آنچه حضرت امام(ره) پایه‌گذاری کردند را مشاهده کنیم و بتوانیم با تبعیت از ولی فقیه خود مقام معظم رهبری آرمان‌های امام(ره) را بیش از پیش به جلو ببریم.

روز جهانی قدس نمادی از آزادی خواهی و دفاع مسلمانان از دین مبین اسلام است
امام جمعه سیب گفت: روز جهانی قدس نمادی از آزادی خواهی و دفاع مسلمان از دین مبین اسلام است و در این ملت ملت ها اتحاد و انسجام خود را مقابل مستکبرین به نمایش می گذارند.
مولوی مراد پیام امام جمعه اهل سنت سیب در گفتگو با شستون، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نجات آنان از چنگال اسرائیل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
وی افزود: علت نامگذاری این روز آن است که مسلمانان هیچ گاه اولویت نخست اسلام که آزادسازی قدس شریف است را فراموش نکنند و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را از یاد نبرند.  
مولوی پیام ادامه داد: روز قدس روز ایستادگی در برابر ظلم و جور استکبار جهانی که ادعای حقوق بشر را با قتل عام مردم مسلمان بیگناه در اقصی نقاط جهان همچون فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان به همگان نشان داده است.
وی با بیان این که راهپیمایی امسال روز جهانی قدس، خصوصیات و اهمیت خاصی دارد، اظهار داشت: اتحاد و انسجام ملت های مسلمان با حضور در راهپیمایی قدس به نمایش گذاشته می شود و همه باید با شکوه  بیشتر و مشت کوبنده تری در این راهپیمایی شرکت کنیم.
امام جمعه اهل سنت سیب با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نمادی از آزادی خواهی و دفاع مسلمانان از دین مبین اسلام و کشورها و منابع اسلامی است تاکید کرد: وظیفه شرعی شیعه و سنی و هر مسلمانی است که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
مولوی پیام ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه شهرستان سیب و سوران برای حضوری حماسی و وحدت آفرین در آخرین جمعه از ماه رمضان عنوان داشت: روز قدس، روز وحدت و همدلی ملت های اسلامی است.

روز قدس نماد اراده مسلمانان برای مقابله با آمريكاي جنايتكار است
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: روز قدس نماد اراده مسلمانان برای مقابله با آمريكاي جنايتكار است و مردم همیشه در صحنه ایران پرشور و پرصلابت همانند سالهای گذشته در روز قدس بر طبل رسوایی خونخوران و کودک کشان تاریخ خواهند کوبید.
مولوی عبدالستار حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: روز قدس، روز همبستگی بین مسلمانان جهان در برابر صهیونیست هایی است که سالهاست به زور آتش و خمپاره مردم بیگناه فلسطین را از شهر و دیارشان آواره کرده اند.
 وی بيان كرد: مسلمانان سراسرجهان چه شیعه و چه سنی دوشادوش هم با تیکه بر مشترکات مذهبی خود در برابر توطئه های جنایتکارانه غاصبان می ایستند و با ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را به گوش جهانیان می رسانند.
 مولوی حسين زهي با بيان اینکه روز جهانی قدس به تعبیر امام راحل، روز اسلام است، تصريح كرد: قدس را نمی توان تنها سرزمین و خاک فلسطینیها دانست بلکه این خاک جزء ریشه و پیکر جهان اسلامی است پس در این روز مسلمانان با حضور پرشور خود در راهپمیایی به روشنفکرانی که تحت لوای آمریکا زندگی می کنند هشدار می دهند که دست از توطئه علیه مردم بیگناه به جرم مسلمان بودن بردارند.
 وی با بيان اینکه صهیونیست حیوان خونخوار جهان اسلام است، اذعان كرد: اسرائیل با همکاری آمریکا و با تغییر تفکرات برخی انسانهای ساده و زود باور باعث به وجود آمدن داعشیهای کافر شدند و از طریق حربه تفرقه و گسترش تفکرات وهابیت باعث شدند تا نگاه های مردم دنیا نسبت به جنایاتشان دور شود.
 مولوی حسين زهي با تاكيد بر برگزاری هر چه باشکوه تر روز قدس در آخرین جمعه ماه میهمانی خدا، اظهار كرد: مردم همیشه در صحنه ایران پرشور و پرصلابت همانند سالهای گذشته بر طبل رسوایی خونخوران و کودک کشان تاریخ خواهند کوبید و به همگان ثابت خواهند کرد شیعه و سنی با همدلی کامل در کنار هم زندگی خواهند کرد.

روز قدس زمانی برای نمایش اقتدار و اتحاد مسلمین
علمای اهل سنت شهرستان سرباز با دعوت از عموم مردم روزه دار  و ولایت مدار ایران اسلامی برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، این روز بزرگ را زمان اعلام نفرت و  انزجار همه مسلمین جهان نسبت به صهیونیسم دانستند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز  در گفت و گو با پاپایا، گفت: از مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان سرباز و اقشار مختلف ایران دعوت میشود تا در روز جهاني قدس با اتحاد، وحدت و قصد قربت در راهپيمايي يوم‌الله قدس شرکت کنند .
روز قدس  یکی از بهترین ایام سال برای یکپارچگی و اتحاد مسلمین دنیا و روز هم  صدایی همه مذاهب و اقوام جهان اسلام بر علیه دشمنان قسم خورده پیروان حضرت محمد (ص) است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی است که همه ملت های مسلمان هم صدا فریاد مبارزه با صهیونیسم سر داده و آزادی قدس شریف را زمزمه می کنند، این روز  میراث جاودان غیرت دینی و غیرت سیاسی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و بهترین فرصت برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و فریاد آزادی سرزمین غصب شده فلسطین می باشد چراکه روز قدس نشانه عدم فراموشی قدس و مردم مظلوم فلسطین تا زمان نابودی اسرائیل و استکباری جهانی است.

تا نابودی اسرائیل حمایت از فلسطین و قدس شریف ادامه دارد
در همین راستا امام جمعه اهل سنت مینان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، بر اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف مردم از شیعه و اهل سنت در راهپیمایی ضد استکباری این روز تأکید کرده و اظهار داشت: حضور  پرشور مردم ولایت مدار و پیرو رهبری و امام راحل(ره) در راهپیمایی روز قدس پیامی روشنی برای دشمنان جهان اسلام است تا همه کشورهای استکباری و حامیان صهیونیسم بدانند این مردم تا زمان نابودی اسرائیل جنایت کار از مردم فلسطین حمایت خواهند کرد.
وی افزود:  برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس همواره از اهمیت بالایی در بین مسلمانان جهان و آزاد اندیشان و ملت های آزاده دنیا برخوردار بوده است اما امسال با توجه به تحرکات کشورهای عربی در حمایت از اسرائیل و حمایت مستقیم امریکا و عربستان از داعش و اخراج مبارزان ضد صهسونیستی از قطر، این حساسیت را چندین برابر کرده است.
 
رژیم صهیونیستی و آل سعود کثیف ترین دولت های جهانی هستند
مولوی عنایت الله رسولی زاده با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و آل سعود کثیف ترین دولت های جهانی هستند، بیان کرد: سران برخی کشورهای عربی چون عربستان به خیال خام همکاری با استکبار و ساخت ناتوی عربی به مردم مظلوم فلسطین خیانت کردند اما بی شک در روز جهانی قدس اعلام انزجار مسلمانان جهان از رژیم اشغالگر قدس و آزادسازی زمین های اشغالی از چنگال صهیونیست ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین آبروی نداشته آل سعود و دیگر سران خائن عربی را خواهد برد.
وی ادامه داد: دولت های خائن عربی با اقدامات ضد اسلامی خود ثابت کرده اند که در کنار صهیونیست ها دارای کثیف ترین حکومت های جهانی هستند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز با دعوت از مردم روزه دار ایران اسلامی برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: از  اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار ایران  دعوت می شود تا همچون همیشه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شکوه مثال زدنی، وحدت و قصد قربت در راهپيمايي يوم‌الله قدس شرکت کرده و  همچون سال های گذشته، اتحاد و استکبار ستیزی ملت مسلمان و خداجوی ایران را به رخ مستکبران و مستبدان جهان بکشند.

امروز بزرگترین معروف حمایت گسترده از آرمان‌ فلسطین است
مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با دعوت از عموم مردم شهرستان سرباز و ایران اسلامی برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: حضور همه جانبه و پرشور ملت در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از آرمان فلسطین مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی است و همچون همیشه باعث درخشش پرچم سرافراز ایران اسلامی بر قله های افتخار و سعادت خواهد بود.
وی افزود: در شرایط خاص کنونی که بسیاری از دولت های عربی با اسرائیل ارتباط برقرار کرده و میخواهند خود را دوست آمریکا و صهیونیسم نشان دهند و به جای ایجاد اتحاد برای آزادی فلسطین با اتحادی شیطانی به دیگر کشورهای مسلمان و  مظلوم حمله میکنند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان رنگ و بویی خاص دارد.
امام جمعه اهل سنت راسک با تاکید بر اینکه روزقدس روز نابودی چرا حکومت های فاسد است، بیان کرد:  حضور مردم مسلمان در همه نقاط جهان جهان و حمایت از آرمان فلسطین میتواند به دولت های شیطانی حامی آمریکا و اسرائیل بفهماند که مسلمین دنیا   با بصیرت و پیروی از قرآن و احادیث به دنبال آموزه های معرفتی و رحمانی نبی مکرم اسلام(ص) بوده و به خوبی حق و باطل را تشخیص می دهند.
وی ادامه داد: حکومت های فاسد عربی چون آل سعود و آل خلیفه بهتر است به جای کشتار مردم بیگناه و حمایت ار ترورریست های داعشی و بدنام کردن اسلام، به دنبال حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشند و یا حداقل اگر از آزادی قدس شریف حمایت نمی کنند از نابودی اسلام و مسلمین حمایت نکنند.

مسلمانان پشت مردم مظلوم فلسطین قرار دارند
مولوی محمود لبزن کارشناس دینی اهل سنت هیرمند در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: گروهک های تکفیری که امروز در سراسر جهان دست به عملیات های تروریستی می زنند بخش کوچکی از جنایات اسرائیل است.
وی افزود: این گروهک ها به همان مارهایی هستند که در دستان اسرائیل و آمریکا پرورش یافته اند و سودای جکومت بر جهان را در سر می پرورانند.
مولوی لبزن تصریح کرد: حال ببینید که چگونه نام اسلام را با ایجاد این گروهک ها به خطر انداخته اند به گونه ای که اسلام هراسی را در کل جهان پرورش داده اند .
وی ادامه داد: دلیل اینکه تا کنون نتوانسته اند فلسطین را از آن خود کنند  مقاومت مردم این کشور بوده است، مردم این کشور با تفکر اسلامی و انقلابی که دارند اجازه نفوذ اسرائیل در یک قدمی خود را نداده اند.
وی همچنین افزود: حضور مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می دهد که مسلمانان پشت مردم مظلوم فلسطین قرار دارند و از همه آنان دعوت می شود تا با توجه به اتفاقات منطقه حضور گسترده تری نسبت به سال های قبل نشان دهند.
 
نابودی اسرائیل نزدیک است
 مولوی نادر بزی نیز در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند عنوان کرد : حضور شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و دینی هر یک از مسلمانان است.
وی افزود: امام خمینی (ره) کاملا به نابودی اسرائیل ایمان داشتند لذا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.
بزی همچنین تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل تا چند سال دیگر به دست مسلمانان همه ی جهان نابود می شود که رمز این نابوی هم اتحاد و همدلی همه ی مسلمانان جهان است.
وی گفت: در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان همه ی مسلمانان دست در دست هم خواهیم داد و برای نابودی اسرائیل شعار می دهیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5173
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *