پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ۱۴:۳۳
۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر؛

راهپیمایی روز جهانی قدس مایه ناامیدی دنیای استکبار است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دشمن شکن و مایه نا امیدی دنیای استکبار خواهد بود.
راهپیمایی روز جهانی قدس مایه ناامیدی دنیای استکبار است
راهپیمایی روز جهانی قدس مایه ناامیدی دنیای استکبار است
حجت الاسلام نوروز علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پهره اظهار کرد: اسرائیل و دشمنان می‌خواستند تا مسئله قدس فراموش شود اما به ابتکار حضرت امام خمینی (ره)، مسئله قدس به مسئله جهانی تبدیل شد.
وی افزود: با تجاوز صهیونیست ها، بیش از نیم قرن است که حق مسلم مردم فلسطین ضایع شده است اما مدعیان حقوق بشر به جای دفاع از حقوق این مردم مظلوم، از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه آزادی قدس شریف و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین یکی از اصول مکتب انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مسلمانان جهان نسبت به مسئله فلسطین احساس مسئولیت کرده و روز قدس را که ابتکار امام راحل بود تبدیل به نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از رژیم کودک‌کش اسرائیل کرده‌اند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر همچنین با تقدیر از اقدام موشکی سپاه در حمله به گروهک داعش ادامه داد: همه شواهد نشان می‌دهد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، چند سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5206
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *