جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹
۰
با حضور گسترده مردم شیعه و سنی

راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان آغاز شد+ تصاویر

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در ۵۰ نقطه استان آغاز شده و مردم بصیر آمده‌اند تا انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش بگذارند.
راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان آغاز شد+ تصاویر
راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان آغاز شد+ تصاویر
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در 50 نقطه استان آغاز شده و مردم بصیر آمده‌اند تا  انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش بگذارند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان از میدان آزادی به سمت مصلی قدس در حال برگزاری است و پس از آن نماز مقدس جمعه در این مصلی برپا می‌شود.
گزارشات میدانی حاکی از این است که حضور مردم شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان امسال پررنگ‌تر از همیشه است و مردم شیعه و سنی سرزمین "نخل و کویر" آمده‌اند تا با حضور پررنگ خود فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر دهند.
پلاکاردهای مختلفی در دست مردم شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان است که شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" در آنها دیده می‌شود.
حضور گسترده جوانان به ویژه اقشار دانش آموز، دانشجو و ورزشکار در کنار مسئولان صحنه زیبایی از اقتدار و عظمت مردم این دیار را به نمایش گذاشته است.
همچنین حضور مردم شیعه و سنی تابلویی بی‌نظیر از وحدت را به نمایش گذاشته تا همگان از وحدت و اتحاد مردم این دیار متحیر بمانند و دشمنان بدانند هیچ یک از اقدامات گسترده آنها در راستای بر‌هم زدن وحدت مردم این خطه از کشور تاکنون کوچکترین تاثیری نداشته است. در ادامه تصاویر این راهپیمایی باشکوه را در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان مشاهده می‌کنید:

حضور مردم زاهدان در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم کنارک در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم هیرمند در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم سرباز در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم قصرقند در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم سراوان در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم میرجاوه در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم خاش در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم ایرانشهر در راهپیمایی روز قدس
انتهای پیام/
کد مطلب: 5216
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *