يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۵۲
۰

پذیرفتنی نیست عده‌ای بخواهند قبح تنفر ملت از صهیونیست‌ها را با واردات دارو از اسرائیل بشکنند/ نمی‌توانیم در برابر دهن‌کجی به مردم سکوت کنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه پذیرفتنی نیست عده‌ای بخواهند قبح، زشتی و تنفر ملت ایران از صهیونیست‌ها را با واردات دارو از اسرائیل بشکنند، گفت: نمی‌توانیم در برابر دهن‌کجی به مردم سکوت کنیم.
پذیرفتنی نیست عده‌ای بخواهند قبح تنفر ملت از صهیونیست‌ها را با واردات دارو از اسرائیل بشکنند/ نمی‌توانیم در برابر دهن‌کجی به مردم سکوت کنیم
پذیرفتنی نیست عده‌ای بخواهند قبح تنفر ملت از صهیونیست‌ها را با واردات دارو از اسرائیل بشکنند/ نمی‌توانیم در برابر دهن‌کجی به مردم سکوت کنیم
به گزارش پهره؛ به نقل از فارس؛ اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به واردات دارو از اسرائیل، اظهار داشت: واردات هر گونه اقلامی که در  داخل تولید می‌شود، در کلان منع شده است و قابل دفاع نیست و همه توافق داریم که باید به این موضوع رسیدگی شود.
وی افزود: موضوع واردات دارو از اسرائیل یک بحثی است که فکر می‌کنم شاید یک جریان فکری خاصی پشت این قضیه باشد یا اینکه یک نوع فتنه جدیدی می‌خواهد شکل بگیرد و اگر ما، صهیونیست‌ها را دشمن شماره یک در جهان اسلام می‌دانیم، یک عده‌ای بخواهند به این شعار انقلابی و اسلامی آسیب بزنند، یعنی قبل از آنکه بحث تجارت مطرح باشد وضعیت جور دیگری در ذهن‌ها جای بگیرد.
این عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اگر کسی بخواهد به خودش جرأت و جسارت معامله با اسرائیل را بدهد، به نوعی در مقابل دستاوردهای انقلاب و استراتژی نظام حرکت می‌کند و این مسئله را باید به نیروهای امنیتی واگذار کرد و مجلس هم موضوع را پیگیری کند که اگر صحت آن تأیید شود یک برخورد انقلابی و قانونی و جدی با عوامل آن ورای یک موضوع قاچاق برخورد کند، هر چند روی موضوع قاچاق نیز باید اندیشه کرد.
رنجبرزاده اظهار داشت: باید این موضوع را از طریق وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی پیگیری کنیم، ضمن اینکه از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کنیم موضوع را رصد کنند و اگر صحت دارد با عوامل آن برخورد بسیار شدید و قانونی انجام شود.
وی اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز از بُعد قاچاق آن، کمیسیون اقتصادی حتماً پیگیری کند و از بُعد قاچاق از اسرائیل نیز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید ورود کند و این موضوع را با شدت و جدیت پیگیری کند و این دو کمیسیون به مجلس گزارش بدهند.
نماینده اسدآباد در مجلس ادامه داد: اصلاً پذیرفتنی نیست که بخواهند قبح و زشتی و تنفر ملت ایران را با این حرکت‌ها بشکنند.
این عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: بنده حتماً این موضوع را در هیأت رئیسه مجلس مطرح می‌کنم و نظر رئیس و هیأت رئیسه را جویا می‌شوم و ان‌شاءلله منتظر اسناد مدارکی هم هستیم که از دستگاه‌های مختلف به ما برسد، مبنی بر حرکت‌های مرموزانه و مذبوحانه عده‌ای که بخواهند در جبهه دشمن قرار بگیرند.
رنجبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس به صورت ویژه به این موضوع ورود خواهد کرد؟ گفت: بله، مجلس به صورت ویژه این موضوع را پیگیری خواهد کرد، البته من می‌توانم پیشنهاددهنده باشم و حتماً پیشنهاد خواهم کرد.
وی ادامه داد: مجلس باید به صورت ویژه ورود کند و بنده به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس اعتقاد دارم کمیسیون‌های «امنیت ملی و سیاست خارجی»، «صنابع و معادن» و «اقتصادی» مجلس این موضوع را بررسی کنند.
این عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم درباره دهن‌کجی به مردم سکوت کنیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5268