پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵
۰
معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان:

فاز نخست مجتمع توریستی تفریحی لاديز افتتاح شده است

معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: فاز نخست مجتمع توریستی تفریحی لاديز شامل باغ ايرانى، آبنماى موزيكال، رستوران‌هاى فست فود، كافى شاپ، چايخانه سنتى، سن موسيقى زنده، پيستهاى كارتينگ و دريفتينگ، از روز عيد فطر افتتاح شده است.
فاز نخست مجتمع توریستی تفریحی لاديز افتتاح شده است
فاز نخست مجتمع توریستی تفریحی لاديز افتتاح شده است
به گزارش پهره؛ به نقل از فارس؛ صبح امروز معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از مجموعه توریستی تفریحی لادیز بازدید به عمل آورد و گفت: فاز اول مجتمع توریستی تفریحی لادیز شامل باغ ایرانى، آبنماى موزیکال، رستوران‌هاى فست فود، کافى شاپ، چایخانه سنتى، سن موسیقى زنده، پیستهاى کارتینگ و دریفتینگ، همزمان با روز عید فطر افتتاح و عملیات اجرایی فاز ۲ این مجتمع آغاز شد. 
مسؤول مجتمع فوق اظهار کرد: طی روزهای اخیر حدود 4 هزار نفر از این مجموعه دیدن کردند و در شب عید فطر حدود 7 هزار مهمان پیش بینی شده بود. 
وی ادامه داد: پیش بینی میشود تا پایان سال شاهد حضور گردشگران فراوانی از جمله گردشگران خارجی در این مجموعه باشیم.
قاسمی بیان کرد: این پروژه بزرگ که استاندار سیستان و بلوچستان از آن به عنوان یک پروژه ملی یاد می کند یک برند و اعتبار برای استان سیستان و بلوچستان میباشد. 
وی گفت: روزانه 250 کارگر در این مجموعه مشغول به کار هستند که با شروع فاز جدید این تعداد به 400 نفر در روز خواهد رسید. 
وی در خصوص فاز دوم این پروژه یادآور شد: فاز دوم این مجموعه طی 18 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید که شامل هتل  5 ستاره، سالن همایش ها، هایپراستار و 70 مغازه می باشد. 
وی افزود: تنوع نوع کاربری در این مجموعه، آن را متمایز از تمامی مجموعه های توریستی تفریحی در کشور و به ویژه در سیستان و بلوچستان قرار داده است. 
قاسمی خاطرنشان کرد: مجموعه لادیز با هدف تامین اعتبار زیرساختهای مورد نیاز شهر زاهدان و نیز استان سیستان و بلوچستان و با قابلیت تامین مستقیم و غیرمستقیم حدود هزار و 138 نفر به صورت مستقیم پس از بهره برداری، حدود 400 نفر در زمان ساخت با توجه به پروژه های مشابه و نیز حدود 1000 نفر به صورت غیرمستقیم با پرکردن ساعات بیکاری و زمینه سازی اوقات فراغت می تواند تا حدودی گره از مشکلات بیکاری باز کند و راهگشا باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *