چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۱۱
۰
مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

معامله بیش از ۸ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در هفته جاری ۸ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۶۵ سهم و حق تقدم به ارزش ۴۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای استان معامله شده است.
معامله بیش از ۸ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان
معامله بیش از ۸ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم، سوگل هیراد اظهار داشت: در هفته جاری تا امروز 8 میلیون و 143 هزار و 765 سهم و حق تقدم به ارزش 43 میلیارد و 870 میلیون ریال از میان 97 شرکت در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان معامله شده است.
مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 17 درصد ارزش معاملات را خرید و 83 درصد آن را فروش سهام شامل شده، گفت: تعداد کدهای معاملاتی جدید 19 عدد بوده و بیشترین ارزش معاملات مربوط به "مواد ویژه لیا" به ارزش بیش از 23 میلیارد ریال بوده است.
وی گفت: 4 شرکت برتر این هفته از لحاظ معاملات "دادمواد ویژه لیا، اوراق خزانه اسلامی، کاشی تکسرام و عمران و سازندگی قزوین" هستند.
به گزارش تسنیم بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان 22 آذر 1383 با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهام‌داری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد.
تالار بورس استان فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است. این تالار که مربوط به "کارگزاری مفید" است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5405
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *