پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۴:۰۶
۰

دشمن از اتحاد و همدلی سه قوه می سوزد

اینکه مسائل اصلی کشور را رها کنیم و سرگرم حاشیه ها شویم این هدف دشمن است .این همون چیزی است که دشمن میخواهد.الان تقریبا سه ماهی است از شعار سالی که رهبر معظم انقلاب برای سال 1396 گذاشته اند
دشمن از اتحاد و همدلی سه قوه می سوزد
دشمن از اتحاد و همدلی سه قوه می سوزد
اینکه مسائل اصلی کشور را رها کنیم و سرگرم حاشیه ها شویم این هدف دشمن است .این همون چیزی است که دشمن میخواهد.الان تقریبا سه ماهی است از شعار سالی که رهبر معظم انقلاب برای سال 1396 گذاشته اند، گذاشته سالی که به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  بنا نهاده شده است .سالی که باید مسئولان بیشتر تمرکز خود را به این موضوع جمع کنن باید بیشتر توجهشون و تلاششون در زمینه مقاومتی کردن اقتصاد و ایجاد اشتغال و به گردش درآوردن چرخه تولید ملی کشور باشد.اینکه مسائل حاشیه ای بیشتر وقت و فکر دولت و مسئولان سران قوه را بگیرد این اصلا صلاح کشور نیست و تنها دست پا گیر هستند برای پیشرفت کشور.
مقام معظم رهبری بارها و بار ها تاکید کرده اند که از مسائل حاشیه ای دور شیم و به مسائل اصلی کشور بپردازیم.متاسفانه بیشتر از اینکه بدونیم مردممون چه مشکلاتی را دارن تحمل میکنند.اینکه دانشجوی ما بعد از فاغ التحصیلی با چه مشکلاتی روبرو است اینکه کارخانه ها یکی یکی از تولید دلسرد میشن و هزاران مشکل دیگر بجای پرداختن به چنین موضوعاتی میپردازیزم به مسائل که وقت دولت و سران قوه را میگیرد..
دشمنان کشورمون وقتی می بیند بین سران قواه اختلافی ایجاد شده خوشحال میشن و کلی هم سوئ استفاده میکنند .وقتی می بینند که مسئولی مسائل اصلی و اساسی  را رها کرده و به حاشیه ها چسبیده براشون فرصتی میشه تا حاشیه ها را ادامه دار کنند و کش دهند تا وقت دولت و مسئولان گرفته شود تا به مسائل اساسی کشور وقت کمتر بزارن….
دشمن اگر نتوانسته تا الان به کشورمون چپ نگاه کند به برکت همین اتحاد و همبستگی است که بین مردم عزیزمون است بین مسئولان نظام وجود دارد .اگر خدایی نکرده این اتحاد و همدلی شکافی به وجود بیایید دشمن در اولین فرصت ضربه خواهد زد ..
در دوران دفاع مقدس ما با چندین کشور می جنگیدیم و اگر کل کشور های جهان هم دست به دست هم میدادن بازم نمی توانستم ما را شکست دهند چرا؟چون ما اتحاد داشتیم مردم و مسئولان ما هم صدا و همدل بودن ….
در اوایل انقلاب در بعضی از مواقع بین مسئولان اختلافی پیش اومد و دشمن در همون اولین فرصت ضربه زد .دیگر وقت چنین دورانی گذشته انقلاب ما کم کم به چهل سالگی نزدیک میشود چهل سال سابقه و چهل سال در زیر تحریم های شدید و دشمنی های زیاد تونسته دوام بیاره دیگر این کشور به برکت خون شهیدان بزرگوار هر روز و هر روز مقام تر شده و پیشرفت کرده ….
با اتحاد و همدلی است که کشور به سوی پیشرفت و شکوفایی حرکت خواهد کرد .با اتحاد و همصدایی است که مردم اعتمادشون به نظام و دولت بیشتر میشود .با اتحاد و همدلی است که می توانیم شعار 96 را تحقق سازیم….
با آرزوی سلامتی برای تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و خسته نباشید بهشون .امیدواریم که مسئولان هم این اتحاد و همدلی را قدر بدانند و سوژه به دست دشمن ندهند.ما این انقلاب را راحت به دست نیاوردیم کلی برای حفظش و بدست آوردنش خون دادیم کلی مشکلات را تحمل کرده ایم .هدفمون و آرمانمان این است که جمهوری اسلامی ایران یک الگو برای جهانیان باشد هدفمون این است که پرچم اسلام را در کل جهان بلند کنیم ….

                                        
 
پیروان ولایت
 منبع حرف تو
 انتهای پیام/
 
کد مطلب: 5426
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *