جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ۲۰:۵۴
۰
دومین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان

رقابت فشرده برای کسب رتبه نخست مسابقات قرآن/ شرکت‌کنندگان در انتظار اعلام نتایج

دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرهنگیان کشور به ایستگاه پایانی رسید و متسابقان در انتظار اعلام نتایج از سوی کمیته داوران هستند.
رقابت فشرده برای کسب رتبه نخست مسابقات قرآن/ شرکت‌کنندگان در انتظار اعلام نتایج
رقابت فشرده برای کسب رتبه نخست مسابقات قرآن/ شرکت‌کنندگان در انتظار اعلام نتایج
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش از تاریخ 14 تیرماه با حضور 256 شرکت‌کننده از 32 استان کشورمان در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) آغاز شد و تا امروز 16 تیرماه احکام ادامه داشت.
برای این دوره از مسابقات، رشته‌های قرائت، حفظ، نهج‌البلاغه و روش تدریس تعیین شده است و متسابقین می‌بایست در یکی از این رشته‌ها به رقابت بپردازند.
دومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان کشور در گام نخست رقابت‌های شهرستانی از دی ماه سال گذشته با حضور 500 هزار معلم از سراسر کشور در 720 منطقه وزارت آموزش و پرورش آغاز شد و در گام دوم که فروردین ماه امسال بود رقابت‌های مرحله استانی این رویداد قرآنی با حضور 57 هزار و 600 نخبه قرآنی برگزار شد و در این مرحله 80 برگزیده شهرستانی در هر استان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند. پس از برگزاری مرحله‌های شهرستانی و استانی 8 برگزیده هر استان شامل 4 برگزیده آقا و 4 برگزیده خانم به مرحله کشوری این رویداد قرآنی راه یافتند.
امروز جمعه 16 تیرماه با رقابت شرکت‌کنندگان باقیمانده، پرونده دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فرهنگیان بسته شد و شرکت‌کنندگان در انتظار اعلام نتایج از سوی کمیته هیات داوران مسابقات هستند.
اختتامیه دومین دوره مسابقات در روز شنبه 17 تیرماه برگزار خواهد شد و  برگزیدگان هر رشته در آن مراسم معرفی و تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *