شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷
۰
امام جمعه موقت ایرانشهر

ضرورت چاره اندیشی مسئولان برای بیکاری جوانان

امام جمعه موقت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیکاری بزرگترین معضل جامعه است و انتظار می رود مسئولان برای ایجاد اشتغال جوانان تلاش و چاره اندیشی کنند.
ضرورت چاره اندیشی مسئولان برای بیکاری جوانان
ضرورت چاره اندیشی مسئولان برای بیکاری جوانان
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام عبدالحسین سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: مسئولان برای تحقق شعار سال باید تلاش کنند و خدای ناکرده اگر در این زمینه کوتاهی شد معضل بیکاری در جامعه فراگیر می شود.
وی ادامه داد: تمام دستگاههای دست اندرکار مبارزه با قاچاق باید با این پدیده ویرانگر به صورت جدی مبارزه کنند تا معضل بیکاری در جامعه برطرف شود.
وی بیان کرد: مبارزه نکرده با قاچاق کالا پیامدهای منفی از جمله تعطیلی کارخانه ها، افزایش نرخ بیکاری، افزایش هزینه های دولت، تضعیف تولید کنندگان داخلی، گسترش روح قانون گریزی و ایجاد فساد در دستگاههای دولتی است.
وی با اشاره به اهمیت حجاب از دیدگاه اسلام افزود: دشمنان در تلاش هستند تا در این زمینه تفکر رضا خانی را در کشور پیاده کنند.
امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: گفت و گو با دنیا به غیر از رژیم صهیونیستی و کشورهای عهدشکن خوب است.
حجت الاسلام سجادی اظهار داشت: ما درس 'هیهات منا الذله' را یاد گرفتیم و در مقابل آمریکا و همه ی مستکبران با قدرت می ایستیم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راسر می دهیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5453
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *