دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ۱۸:۱۲
۰
مدیرکل اوقاف سیستان وبلوچستان:

طرح اوقات فراغت "نشاط معنوی" در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تابستانی اوقات فراغت "نشاط معنوی" در مساجد، موقوفات و بقاع متبرکه استان با همکاری مبلغین بومی و اعزامی خبر داد.
طرح اوقات فراغت "نشاط معنوی" در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود
طرح اوقات فراغت "نشاط معنوی" در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی اظهار داشت: طرح تابستانی اوقات فراغت "نشاط معنوی" در مساجد، موقوفات و بقاع متبرکه استان سیستان و بلوچستان از تاریخ 17 تیرماه تا 26 مرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و شناساندن وقف و آموزش قرآن و احکام دینی به عموم جامعه از جمله اهداف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در برگزاری طرح نشاط معنوی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: آموزش کتابچه موضوعی حفظ قرآن کریم و حفظ سوره واقعه(طرح 1451)، آموزش کتاب‌های مرتبط با سبک زندگی اسلامی، مباحث تربیتی، اخلاقی و احکام نماز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در طرح «نشاط معنوی» است.
حجت‌الاسلام‌ تدینی با بیان اینکه برنامه‌های هنری، ورزشی، تفریحی و اردویی نیز در دستور کار است، خاطرنشان کرد: زیارت بقاع متبرکه از مهم‌ترین برنامه‌های طرح "نشاط معنوی" در تابستان امسال است.
وی با تاکید بر اینکه مخاطبان طرح تابستانی "نشاط معنوی" را دانش‌آموزان دختر و پسر از سنین 8 تا 18 سال و در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تشکیل می‌دهند، افزود: آموزش قرآن کریم نظیر روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اعتقادات، داستان‌های ائمه معصومین(ع) و پیامبران و احکام به تناسب سطح و مقطع تحصیلی به شرکت‌کنندگان تدریس می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور 60 نفر از مبلغان روحانی در استان گفت: این مبلغین در مساجد و  بقاع متبرکه‌ای که این طرح برگزار می‌شود، حضور یافته و در طول طرح نشاط معنوی به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی می‌پردازند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 5486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *