مدیرکل اوقاف سیستان وبلوچستان:

طرح اوقات فراغت "نشاط معنوی" در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود

19 تير 1396 ساعت 18:12

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تابستانی اوقات فراغت "نشاط معنوی" در مساجد، موقوفات و بقاع متبرکه استان با همکاری مبلغین بومی و اعزامی خبر داد.


به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی اظهار داشت: طرح تابستانی اوقات فراغت "نشاط معنوی" در مساجد، موقوفات و بقاع متبرکه استان سیستان و بلوچستان از تاریخ 17 تیرماه تا 26 مرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و شناساندن وقف و آموزش قرآن و احکام دینی به عموم جامعه از جمله اهداف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در برگزاری طرح نشاط معنوی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: آموزش کتابچه موضوعی حفظ قرآن کریم و حفظ سوره واقعه(طرح 1451)، آموزش کتاب‌های مرتبط با سبک زندگی اسلامی، مباحث تربیتی، اخلاقی و احکام نماز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در طرح «نشاط معنوی» است.
حجت‌الاسلام‌ تدینی با بیان اینکه برنامه‌های هنری، ورزشی، تفریحی و اردویی نیز در دستور کار است، خاطرنشان کرد: زیارت بقاع متبرکه از مهم‌ترین برنامه‌های طرح "نشاط معنوی" در تابستان امسال است.
وی با تاکید بر اینکه مخاطبان طرح تابستانی "نشاط معنوی" را دانش‌آموزان دختر و پسر از سنین 8 تا 18 سال و در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تشکیل می‌دهند، افزود: آموزش قرآن کریم نظیر روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اعتقادات، داستان‌های ائمه معصومین(ع) و پیامبران و احکام به تناسب سطح و مقطع تحصیلی به شرکت‌کنندگان تدریس می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور 60 نفر از مبلغان روحانی در استان گفت: این مبلغین در مساجد و  بقاع متبرکه‌ای که این طرح برگزار می‌شود، حضور یافته و در طول طرح نشاط معنوی به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی می‌پردازند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 5486

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5486/طرح-اوقات-فراغت-نشاط-معنوی-سیستان-وبلوچستان-برگزار-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir