شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۱۲
۰

خسارت افزون بر 50 میلیارد ریالی به تاسیسات برق ایرانشهر

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر توفان و بارندگی های 2 روز گذشته در ایرانشهر افزون بر 50 میلیارد ریال به خطوط و تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد شده است.
خسارت افزون بر 50 میلیارد ریالی به تاسیسات برق ایرانشهر
خسارت افزون بر 50 میلیارد ریالی به تاسیسات برق ایرانشهر
به گزارش پهره؛ غلامعلی رخشانی مهر اظهار داشت: توفان بیش از 100 کیلومتری در ایرانشهر سبب شکسته شدن تعدادی تیر برق و سقوط ترانس های برق شد به طوری که قطعی برق را در این شهرستان به همراه داشت.
وی افزود: هم اینک برق تمام نقاط شهرستان ایرانشهر وصل است و تیم های عملیاتی از نقاط مختلف سیستان و بلوچستان در این شهرستان مستقر هستند.
وی ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندار و مسئولان ایرانشهر از مردم منطقه به دلیل تاخیر در وصل برق عذرخواهی کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان ایرانشهری هیچ گونه دغدغه ای در بخش برق نداشته باشند.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی با شدت کمتر تا فردا /یکشنبه/ در جنوب و جنوب شرق استان تداوم دارد و مجددا از روز یکشنبه شاهد وقوع توفان در منطقه سیستان خواهیم بود.
رضا آزادمنش گفت: امروز بعد از ظهر شرایط برای افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان مهیاست و سبب جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه های محلی می شود.
وی افزود: فردا از شدت بارندگی ها در استان کاسته خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته بیشترین بارندگی در استان مربوط به ایرانشهر با 50 میلی متر، توابع خاش 15 میلی متر، توابع سراوان، مهرستان و سیب و سوران 24 میلی متر و توابع نیکشهر 14 میلی متر بوده است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است./ایرنا
انتهای پیام/
کد مطلب: 5516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *