شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ۰۸:۲۴
۰

انتخابات نظام پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرتا ساعت 20 ادامه دارد

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی حوزه زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات الکترونیکی و سنتی نظام پزشکی در حوزه زیر پوشش این دانشکده همزمان با سایر نقاط کشور از ساعت 8 صبح آغاز شده تا ساعت 20 ادامه دارد.
انتخابات نظام پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرتا ساعت 20 ادامه دارد
انتخابات نظام پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرتا ساعت 20 ادامه دارد
به گزارش پهره؛ محمدمهران امینی فرد  شمار نامزدهای این دوره را 20 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد هفت نفر پزشک عمومی، پنج نفر متخصص، 2 نفر داروساز، یک دندانپزشک و سه کارشناس پروانه دار(بینایی سنجی -فیزیوتراپی) و یک نفر کارشناس مامایی هستند. 
وی افزود: از میان کاندیداها 11نفر شامل 6 نفر پزشک عمومی و متخصص، یک نفر دندانپزشک، یک نفر متخصص علوم آزمایشگاهی، یک نفر داروساز، یک نفر کارشناس مامایی و یک نفر کارشناس پروانه دار به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی انتخاب خواهند شد.
دکتر امینی فرد یادآور شد: تعداد صندوق های اخذ رای حوزه زیرپوشش چهار صندوق شامل ایرانشهر، ساختمان ستاد معاونت درمان یک صندوق ثابت، دلگان، بنت و فنوج یک صندوق سیار، نیکشهر و قصرقند یک صندوق سیار و شهرستان سرباز شامل بخش پیشین، سرباز و مرکزی (راسک) نیز یک صندوق سیار است.
وی گفت: رای گیری الکترونیکی نیز از طریق آدرس http://entekhabat.behdasht.gov.ir انجام می شود./ایرنا
انتهای پیام
کد مطلب: 5521
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *