دبیر هیأت ورزشی جانبازان و معلولین سیستان و بلوچستان خبر داد

تکمیل و احداث مجموعه‌های ورزشی جانبازان و معلولان در سیستان و بلوچستان

4 مرداد 1396 ساعت 10:56

دبیر هیأت ورزشی جانبازان و معلولین سیستان و بلوچستان از تکمیل و احداث مجموعه‌های ورزشی جانبازان و معلولان در سیستان و بلوچستان خبر داد.


به گزارش پهره؛ به نقل از فارس؛ محمد تیموری اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین کشور در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد با تقاضای ما برای میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی و اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در چابهار و تنیس خاکی با ویلچر، شنای بانوان و تیراندازی با کمان در زاهدان موافقت شد.
دبیر هیأت ورزشی جانبازان و معلولین سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تامین اعتبار برای تجهیز ساخت زمین والیبال ساحلی و تنیس خاکی در دهکده المپیک و برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری برای ورزش‌های جانبازان و معلولین رایگان می‌شود و همچنین برگزاری کلاس های رایگان داوری و مربیگری در استان نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین وی از راه اندازی ورزش تیراندازی با کمان در استان حمایت مالی کرد و تکمیل و احداث مجموعه های ورزشی جانبازان و معلولان را در دستور کار قرار داد.
تیموری افزود: در این جلسه نیز قول داده شد کف پوش سالن جانبازان و معلولین با هزینه فدراسیون عوض شود و در پایان هم  ارجمندی رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولین انتخاب شدند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 5551

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5551/تکمیل-احداث-مجموعه-های-ورزشی-جانبازان-معلولان-سیستان-بلوچستان

پهره
  https://www.pahreh.ir