چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ۱۴:۵۰
۰
آخرین روز هفته دولت:

افتتاح ده پروژه آموزشی، عمرانی و بهداشتی در ایرانشهر

با حضور مسئولین ، علما و امامان جمعه ، ده پروژه آموزشی، عمرانی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر335میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
اخرین روز هفته دولت
اخرین روز هفته دولت
به گزارش پهره، در آخرین روز از هفته دولت با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، امامان جمعه تشییع و تسنن ، علما و مسئولین دستگاه های اجرائی و ادارات ده پروژه آموزشی، عمرانی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر335میلیارد ریال در شهر و روستاهای اطراف ایرانشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار پهره، هفت پروژه آموزشی و عمرانی در دانشگاه ولایت با اعتباری بالغ بر دویست و 94میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد که شامل: محوطه سازی ضلع جنوبی دانشگاه، محوطه سازی ضلع جنوبی خوابگاه، ساختمان آزمایشگاه و کارگاه های گروه فنی و مهندسی، مهد کودک دانشگاه و محوطه اطراف، کوی اساتید فاز اول با صد واحد و ساختمان مجموعه آزمایشگاه و کارگاه های گروه مهندسی شیمی ،با اعتباری بالغ بر دویست و 94میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.





 
 
در ادامه برنامه های آخرین روز هفته دولت یک پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور مرکز ایرانشهر شامل ساختمان اداری دانشگاه پیام نور با اعتبار بالغ بر سی و پنج میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.



همچنین دو پروژه بهداشتی شامل یک آزمایشگاه و دندان پزشکی در روستای شهردراز ایرانشهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 900میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.




انتهای پیام/
 
کد مطلب: 5596
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *