چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ۱۳:۳۸
۰

جشن شکوفه ها در ایرانشهر/5هزار و 780دانش آموز امسال به کلاس اول می روند

مراسم جشن شکوفه ها با حضور 5هزار و 780 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
جشن شکوفه ها
جشن شکوفه ها
به گزارش پهره، امروز همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اول با حضور 5هزار و 780 دانش آموزدختر و پسر در ایرانشهر برگزارشد.مراسم محوری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش و دانش آموزان و والدین آنها در مدرسه هفت تیر برگزار شد.
نبی بخش داودی معاون استاندارو فرماندارویژه ایرانشهر در این مراسم با تبیرک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان گفت: شما نوگلان علم آموز طلایه داران و آینده داران این سرزمین هستید و از امروز دوران تنازه ای از زندگی خود را شروع خواهعید کرد.
وی افزود: مدرسه جای کسب علم و دانش است و آن کسی که عشق به تحصیل و یادگیری علم دارد موفق تر از دیگران خواهد بود.
وی گفت: آینده درخشان ایران عزیز با تلاش و همت شما دانش آموزان روشن و درخشان رقم خواهد خورد و نباید اجازه دهید کسی یا چیزی مانع این موفقیت و درخشش چشمگیر شما دانش آموزان شود.
داودی خطاب به والدین با اشاره به همکاری با مدرسه برای موفقیت دانش آموزان گفت: همکاری و همیاری خانواده ها با مدرسه و معلمان تاثیر بسزایی در یادگیری و موفقیت دانش آموزان در طول سال تحصیلی دارد و خانواده ها موظف هستند تا با تعامل بیشتر با مدرسه نقش خود را بخوبی ایفا کنند.
عبدالغفور حسینی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت:  امروز جشن شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها با حضور 5هزار و 780 دانش آموز دختر و پسر در 150 مدرسه ابتدایی و 172 کلاس درس برگزار شد. وی افزود: امسال پنجاه هزار دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع ابتدایی (اول تا ششم)، متوسطه اول (هفتم تا نهم) و متوسطه دوم (دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی) در سطح شهرستان ایرانشهر تحصیل می کنند.
وی تصریح کرد: امسال ما در هیچ مدرسه و مقطع تحصیلی با کمبود نیروی آموزشی مواجه نیستیم و همه مدارس از اول مهرماه با قوت و پویایی تمام کار خود را در سال تحصیلی جدی
آغاز می کنند.
انتهای خبر/
 
کد مطلب: 5637
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *