به مناسبت هفته دفاع مقدس:

نمایشگاه با عنوان یادیاران در ایرانشهر برپا شد+ گزارش تصویری

4 مهر 1396 ساعت 7:57

با حضور فرمانده سپاه سلمان نمایشگاه با عنوان یاد یاران به ماسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم در ایرانشهر برپا گردید.


به گزارش پهره، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی به همت سپاه شهرستان ایرانشهر و با مشارکت ادارات، ارگان ها و نیروی نظامی و انتظامی در سالن هنرستان تربیت بدنی شهید سجادی با حضور فرمانده سپاه سلمان، معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و مسئولین ادارات برپا گردید.
روح الله زمانی مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوری مردان هشت سال جنگ تحمیلی و واقعه کربلا  که امسال هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری ماه محرم  مصادف شده است.
وی گفت:این نمایشگاه از سه بخش و چهارده غرفه تشکیل که  بخش اول شامل عملیات های جنگ تحمیلی، رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در مقابل با دشمن در قالب های ماکت های بزرگ و کوچک، عکس، پوستر می باشد و در بخش دوم واقعه کربلا و شهادت حضرت امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش در صحرای کربلا در قالب ماکت شبیه سازی و به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: در بخش آخر نمایشگاه به صنایع دستی و هنرهای سنتی بومی محلی منطقه و تجهیزات نظامی و دفاعی شهرستان پرداخته شده که علاقمندان می توانند تا پایان هفته دفاع مقدس از آن بازدید کنند.
 

 















کد مطلب: 5649

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5649/نمایشگاه-عنوان-یادیاران-ایرانشهر-برپا-گزارش-تصویری

پهره
  https://www.pahreh.ir