جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۴۸
۰
امام جمعه ایرانشهر:

شهید حججی حجت خدا پیش همگان بود

امام جمعه ایرانشهر گفت:شهید محسن حججی حجت خدا در پیش چشمان همگان شد و هر حادثه ای که امروز در جهان اسلام برای مسلمانان رقم می خورد دست خبیثانه اسراییل در میان بوده و همیشه به دنبال دسیسه و نیرنگ بر علیه مسلمانان است.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش پهره،حضرت حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر با اشاره به استقبال پرشور مردم در تشییع پیکر شهید محسن حججی در شهرهای مختلف کشور اظهار داشت: حضور پرشور و حماسه ای مردم در تشییع پیکر شهید محسن حججی نشانه ای مقام والای او دارد و این شهید بزرگوار در پیش چشمان همگان حجت خدا شد و مسئولان بدانند باید در روز قیامت پاسخگو خون شهیدان باشند.
مسئولین نظام باید افراد انقلابی ، دلسوز و وفادار را برای مسئولیت های حساس انتخاب کنند تا دیگر کسی رانت خوار و اختلاس گر نباشد و سرقت از صندوق ذخیره فرهنگیان دیگر در هیچ کجا تکرار نشود.
وی گفت: جوانان زیادی از کشور ما در راه دفاع از اهل بیت در سوریه و عراق به شهادت رسیدند تا اجازه ندهند بیشتر از این اسلام خدشه دار شود و تا چند ماه آینده همان طور که فرماندهان سپاه قول دادند گروهک تروریستی داعش نابود خواهد شد اما ما مطمئن هستیم آمریکا و رژیم صهیونیستی فتنه دیگری را به پا خواهند کرد.
وی افزود: هر حادثه ای که امروز در جهان اسلام برای مسلمانان رقم می خورد دست خبیثانه اسراییل در میان بوده و همیشه به دنبال دسیسه و نیرنگ بر علیه مسلمانان است.طرح جامع آمریکا و اسراییل برای نابودی اسلام و مسلمانان تبدیل کردن کشورهای بزرگ اسلامی به کشورهای کوچک تر است تا راحت تر بر سرشان حکومت کند و در نهایت آرام آرام آنها را نابود کنند.  
                            
انتهای خبر/
کد مطلب: 5658
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *