سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۸:۴۱
۰

فرمانده جدید انتظامی شهرستان ایرانشهر معرفی شد

در مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و اعضای شورای تامین ایرانشهر سرهنگ محمود سعادتی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.
انتظامی
انتظامی
به گزارش پهره، معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در این مراسم با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در تامین و افزایش شاخص های امنیتی منطقه اظهار داشت: نیروی انتظامی در سال های اخیر با تلاش های شبانه روزی و برقراری ارتباط و همکاری خوب با مردم و سایر نیروهای نظامی و امنیتی توانسته شاخص های امنیتی را در منطقه افزایش دهد و باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی گردد.

نبی بخش داودی وظیفه نظام و دولت را ایجاد بستر مناسب برای توسعه امنیت پایدار بیان کرد و افزود: برقراری امنیت از مهمترین ملاک های توسعه است به طوری که در سایه امنیت، امور اقتصادی منطقه و مردم ارتقا می یابد.
 وی امنیت را دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه توسعه پایدار دانست و تصریح کرد: منطقه ‌ای که فاقد امنیت باشد در آن نقطه سرمایه ‌گذاری، توسعه اقتصادی و اشتغال رونق پیدا نخواهد کرد و سرنوشت آن شکست و تباهی اقتصادی است.
وی تامین امنیت را به عنوان یکی از مولفه ‌های توسعه وظیفه حاکمیت خواند و از تلاش نیروهای انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ و مخلان امنیتی تقدیر کرد.

در پایان این مراسم سرهنگ محمود سعادتی که فرمانده سابق اداره مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان بود به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ایرانشهر معرفی و از زحمات 2 ساله سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده سابق انتظامی این شهرستان تقدیر شد.
 

 

 

 
انتهای خبر/
کد مطلب: 5664
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *