جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۴
۰

سخنان رییس جمهور آمریکا نشان دهنده لگد زدن به برجام است/همه پرسی اقلیت کردستان عراق دسیسه ای از سوی آمریکا و اسراییل

امام جمعه ایرانشهر گفت: سخنان رییس جمهور آمریکا حاکی از لگد زدن به برجام است تا این عهد و پیمان بین المللی را نابود کند و همه پرسی اقلیت کردستان عراق دسیسه ای از سوی آمریکا و اسراییل برای ایجاد یک غده سرطانی جدید در منطقه است.
امام جمعه ایرانشهر
امام جمعه ایرانشهر
به گزارش پهره،  حضرت حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوا الهی گفت: اگر انسان نسبت به فناپذیری دنیا و روز قیامت اعتقاد داشته باشد، قطعا به دنیا بی اعتنا می شود و این مسئله راه با تقوا شدن را برای او آسان می کند و تا زمانی که در دنیا قرار دارد باید توشه آخرت خود را به خوبی آماده و محیا کند.
وی با اشاره به پیش بینی حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر بدعهدی آمریکا اظهار داشت: سخنان رهبری مبنی بر بدعهدی آمریکایی ها در مقابل با برجام و هر تعهد نامه ای تبدیل به واقعیت شده و بزودی می توان آن را به خوبی مشاهده کرد.
سخنان رییس جمهور آمریکا حاکی از لگد زدن به برجام است تا این عهد و پیمان بین المللی را نابود کند.
امام جمعه ایرانشهر افزود: تیم مذاکره کننده ما فکر می کرد می تواند راه های تخلف آمریکا برای جلوگیری از بدعهدی را سد نکند اما اشتباه کردند و آنها به راحتی آب خوردن نقض کردند. با اعلام ترامپ به کنگره مبنب بر پایبند نبودن ایران به برجام تحریم ها دوباره بازخواهد گشت و این ما هستیم که با بستن آب سنگین اراک و بسیاری از اقدامات دیگر میلیاردها دلار ضرر کردیم و آنها نسبت به این مسئله کاملا بی توجه هستند.
حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد: این حرف امام جامعه که گفت هر فرد و جریانی که بنام اسلام کار می کند اگر به آمریکا اعتماد کند خطای بزرگی مرتکب می شود، باید آویزه گوش همگان باشد و گرنه سیلی محکمی خواهد خورد.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به حادثه خونین لاس وگاس آمریکا گفت: در یک ایالت سراسر خوشگذران و قمارباز آمریکا یک مرد 64 ساله با در دست داشتن اسلحه بیش از 60 نفر را کشته و 500نفر را زخمی می کند و اگر برطبق ادعای دولت مردان این کار داعش نبوده باید آن را در فرهنگ رو به توحش و نابود شده آمریکا جستجو کرد. خشونت، آزاد بودن فروش اسلحه، شراب و الکلیسم بودن در جامعه این کشور نسبت به چند دهه اخیر رو به افزایش است و نماد فرهنگ آمریکا رییس جمهوری شده که سخنان بیهوده، بدون فکر و نابخردانه می زند.
حجت الاسلام ابطحی همه پرسی استقلال کردستان عراق را یک دسیسه ای از سوی آمریکا و اسراییل خواند و با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رییس جمهور ترکیه اظهار داشت: تنها کشورهایی که از این اقدام همه پرسی اقلیت کردستان عراق خوشحال شدند و قاطعانه حمایت کردند آمریکا و اسراییل بودند که این نشان دهنده یک دسیسه از سوی آنها برای ایجاد یک غده جدید سرطانی در منطقه است تا باردیگر به شکل جدیدی به اسلام و ما ضربه وارد کنند.
وی بااشاره به تاسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از اساسی ترین نیازهای جهان اسلام، تقریب مذاهب اسلامی برای جلوگیری و مقابله با گروه های تکفیری و سلفی ضد اسلام است.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سالروز تولد حافظ شاعر بزرگ ایرانی بیان کرد: حافظ یکی از شاعران بزرگ ایرانی می باشد که در سطح جهانی شهرت دارد و اسرار خودسازی، سلوک و عرفان را در اشعار خود به لطیف ترین شکل بیان کرده است.این شاعر جلیل القدر رمز موفقیت خود را در زمینه شعر توجه و انس با قرآن بیان می کند.
وی افزود: حافظ راز رسیدن به سلوک و عرفان را در دعا و تضرع های شبانه می دانست که این رمز موفقیت شهدای کربلا، مدافع حرم در سوریه و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که وقتی عاشق خدا شدند، خداوند هم عاشقانه آنها را دوست داشت و خود خون بهای آنها را پرداخت کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در بین دو نماز جمعه این هفته گفت: پیشگیری از آسیب ها و جرایم رسالت خطیر و مهمی است که برعهده پلیس می باشد.
سرهنگ محمود سعادتی امنیت را یک نعمت مهم در جامعه بیان کرد و افزود: دو نعمت امنیت و سلامتی در یک جامعه بسیار مهم هستند و اگر امنیت نباشد آسایش و آرامش خانواده ها از بین می رود و امروز زندگی در رفاه فرزندانمان بخاطر وجود نعمت امنیت است.
وی تصریح کرد: آگاه بودن به حقوق شهروندی و احترام گذاشتن به حق یکدیگر در جامعه و بی تفاوت نبودن نسبت به مشکلات و تهدیدهای اطراف مان و همکاری با پلیس برای مقابله با جرایم هم در حفظ و برقرار بودن امنیت پایدار تاثیرگذار خواهد بود و هم امر به معروف و نهی از منکر است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: مهم ترین نشانه امنیت پایدار مشارکت مردم و همکاری نهادها و ارگان ها در حفظ و برقراری امنیت است.
سرهنگ محمودی با مقایسه کردن نیروی انتظامی در قبل و بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران، با مردم، درخدمت مردم و پابه پای آنها است و همیشه نسبت به مردم و نظام وفادار و وظیفه شناس خواهد بود و هرگز به قومیت و مذهب کاری ندارد و همه در این کشور از نظر ما یکسان هستند.
انتهای خبر/
 
کد مطلب: 5667
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *