دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۹
۰
مولوی دامنی بیان کرد:

کشورهای غربی از اقدامات جدایی طلبانه بین مسلمانان حمایت می کنند/ دنیای اسلام نگذارد دشمن از آنها سوء استفاده کند

مولوی دامنی
مولوی دامنی
به گزارش پهره ، مولوی دامنی در گفتگو با خبرنگار پهره،  با بیان اینکه حدود چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مقام معظم رهبری همیشه خیرخواه مردم کشورمان و حتی همه مسلمانان بوده است، گفت: ارشادات و راهنمایی هایی در این زمینه داشته است.
مولوی دامنی به همه پرسی در اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و افزود: این اقدامات جدایی طلبانه به ضرر منطقه و به خصوص کشور عراق است.
وی با اشاره به اینکه هرچه تعداد کشورهای مسلمان بیشتر باشد به همان اندازه دشمنان اسلام، موقعیت بیشتری برای ایجاد تشنج دارند، تصریح کرد:  این را می طلبد که دنیای اسلام با یکدیگر ‌متحد باشند.
وی با بیان اینکه هر زمان که مسلمانان با یکدیگر اتحاد داشته اند، آن زمان رونق خاصی بین دنیای اسلام بوده است، ادامه داد: مسلمانان و بویژه حکام آنان منافع خصوصی را بر منافع عمومی دنیای اسلام ترجیح بدهند.
مولوی دامنی بیان کرد: کشورهای استعماری مسلمانان و بویژه کشورهای عربی را به بهانه های مختلف با یکدیگر درگیر می کنند.
وی با تاکید بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت و حفظ انسجام مسلمانان بجا بوده است، اظهار کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و نگذارند دشمن از آنها سوء استفاده کند.
مولوی دامنی گفت: مسلمانان بجای گرایش به سمت قوم گرایی و قبیله گرایی به یک سمت که آن هم اسلام است، حرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه باید فکر و عمل مسلمانان یک فکر واحد باشد، افزود: مسلمانان از اعمال و رفتارهای جدایی طلبانه و تفرقه آمیز خودداری کنند.
مولوی دامنی با بیان اینکه این سیاست قدیمی و کهنه دنیای استعمار است که "تفرقه بینداز و حکومت کن"، تصریح کرد: قطعا کشورهای غربی و در راس آن رژیم صهیونیستی و آمریکا از اقدامات جدایی طلبانه بین مسلمانان حمایت می کنند.
وی با تاکید اینکه آرزوی کشورهای غربی این است که کشورهای مسلمان تکه تکه و کوچک باشند، خاطرنشان کرد: با این کار مسلمانان به کشورهای غربی و استعماری بیشتر نیازمند باشند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *