يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۱
۰

سخنان سخیف ترامپ مواضع واقعی آمریکا نسبت به ملت ایران را برهمگان آشکار کرد

هنرمند تئاتر ایرانشهری گفت: سخنان سخیف و ابلهانه ترامپ مواضع حقیقی و بدون پرده دولت مردان آمریکایی نسبت به ملت ایران را برهمگان آشکار کرد.
برهانزهی
برهانزهی
نصیر برهانزهی  در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به سخنان ترامپ رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: سخنرانی کاملا بی ادبانه و به دور از عقل و منطق دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه ما، خیلی سخیفانه و ابلهانه بود و مواضع حقیقی و بدون پرده دولت مردان آمریکایی را نسبت به ملت ایران بر همگان آشکار کرد.
وی گفت: این سخنان رییس جمهور آمریکا باعث شد تا از یک جریان تاریخی عبور کنند و اگر نگاهی به صحبت های روسای جمهور قبلی داشته باشیم همه آنها از واژه انگلیسی لاتین پرشین گلف یعنی خلیج فارس استفاده می کردند. اما متاسفانه سخنان زشت و ناپسند آقای ترامپ نشان از یک ادبیات گانگستری و جامعه که در آن بزرگ شده دارد و همه هنرمندان شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان این صحبت ها را محکوم و رد می کنند.
وی افزود: این صحبت ها باعث تضعیف ملت ایران نخواهد شد و برعکس آن رخ خواهد داد و باعث قوی تر شدن و رشد ما می شود.جامعه جهانی با این حرفها برعلیه ترامپ و دولت او خواهند شد و تهدید و تحریم ها از سوی آمریکا فقط برای ما پیشرفت و بالندگی را به همراه دارد.
نصیر برهانزهی با اشاره به صحبت های ترامپ علیه نهادهای انقلابی و مردمی همچون سپاه پاسداران و تحریم آنها تصریح کرد و گفت: دولت آمریکا با نهادهای انقلابی و مردمی مشکل ما ندارند، بلکه با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از اسلام ناب محمدی است و باعث شده این نهادها همچون سپاه در آن مسیر گام بردارند ضدیت و مشکل دارند.آمریکایی ها به خوبی می دانند نهادهای مردمی مثل سپاه قوی و محکم هستند و هرگز اجازه خدشه دار کردن اسلام و نظام را نمی دهند و همواره از آنها می ترسند اما بدانند با تحریم و تهدید ب هیچ جایی جز ذلت و حقارت خود نمی رسند.
انتهای خبر/
کد مطلب: 5675
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *