جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۸
۰
خطیب نماز جمعه ایرانشهر:

تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی /سپاه همیشه مقتدرانه در مقابل توطئه های آمریکا ایستادگی کرده است

امام جمعه ایرانشهر گفت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی می باشد و مسئولان باید به آن اهمیت بدهند.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش پهره، حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید داخلی اظهار داشت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی می باشد اما وقتی به جای پول های نفت کالا وارد کشور می کنند، تولید داخلی که حاصل زحمات شبانه روزی کارگران ایرانی است متوقف می شود و بیکاری افزایش می یابد.
وی گفت: کانتینرهای کالا خیلی راحت وارد کشور می شوند و مسئولان به دلیل اینکه متعلق به نورچشمی ها و آشنایانشان هستند هیچ تمایلی برای مقابله با آنها ندارند و دلیل آن بی تفاوتی و عدم حس مسئولیت نسبت به مردم و نظام است.
حجت الاسلام ابطحی افزود: ورود قطعات به داخل کشور و سرهم کردن آنها در کارخانه و کارگاه تولید داخلی نیست و فقط با این کار در مقابل شکوفایی استعداد جوانان و نخبگان کشور را می گیریم.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به ناکام ماندن مصطفی بارزانی در برگزاری همه پرسی کردستان عراق برای تشکیل یک اسراییل جدید در منطقه تصریح کرد: کشورهای همسایه و حزب ملی کردستان عراق در مقابل خواسته مصطفی بارزانی که وابسته به اسراییل است با مشارکت و همکاری نیروهای مردمی قاطع و محکم ایستادگی کردند و رویای او و هم پیمانانش را برای تشکیل یک اسراییل جدید به کابوس تبدیل شد، به گونه ای که حتی آمریکا هم از این اقدام حمایت نکرد.
حجت الاسلام ابطحی با اشاره به اهمیت ندادن رهبرمعظم انقلاب به سخنان سخیف و بدون فکر ترامپ رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: نقشه های آمریکا هر چقدر هم بزرگ و شیطانی باشد به لطف خدا با شکست مواجه خواهند شد اما نباید از دشمن غفلت کرد و باید مسئولان همیشه آگاه و هوشیار باشند و دست رد به خواسته های آنها بزنند تا از توطئه های شوم استکبار جلوگیری کنند.
وی تقویت عناصر قدرت از جمله سپاه و ارتش را یک امر مهم و ضروری برای کشور بیان کرد و افزود: آن کسی که مقتدرانه در مقابل آمریکا استکبارستیز محکم و استوار در منطقه ایستادگی و شاخ او را شکست، سپاه قدس بود که همیشه برای حفظ اسلام و انقلاب گام برمی دارد.
امام جمعه ایرانشهر گفت: خفت بارترین تصویر در تاریخ کشور آمریکا، دستگیری تکاوران نیروی دریایی توسط پاسداران سپاه در خلیج فارس بود که اشکشان جاری شد و تمام جهان ذلت و حقارت آمریکایی ها را مشاهده کردند.
وی با اشاره به واکنش رییس جمهور کشورمان در مقابل سخنان ترامپ اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا نیازی به مطالعه تاریخ و جغرافیا ندارد و صحبت هایش درباره نامگذاری خلیج فارس به خلیج عربی یک اقدام کاسبانه بود نه از روی جهل و نادانی، تا بتواند رضایت مندی رژیم سعودی را در خرید سلاح بیشتر از آمریکا جلب کند.
انتهای خبر/

 

کد مطلب: 5680
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *