پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸
۰

راهپیمایی 13 آبان پرشورتر از هرسال در ایرانشهر برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: راهپیمایی 13 آبان پرشورتر از هر سال در ایرانشهر و بخش های بزمان و بمپور برگزار می شود.
13 آبان
13 آبان
مهرالله محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار پهره، مسیرهای راهپیمایی در ایرانشهر، بزمان و بمپور را به این ترتیب اعلام کرد: مسیر راهپیمایی در شهر ایرانشهر از محل فرمانداری شهرستان راس ساعت 8:30 به سمت خیابان طالقانی مسجد آلرسول شروع می شود، بزمان ساعت 8 صبح از میدان شهدا تا مسجد جامع و بمپور ساعت 8 صبح از پارک شهدای گمنام تا پارک شهید حسین فهمیده است.
وی ضمن دعوت عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: مردم ولایت مدار شهرستان ایرانشهر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان امسال، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می کوبند،تا باردیگر اتحاد، انسجام و همدلی خود را به استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار ثابت خواهند کرد. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهرافزود: برنامه های محوری امسال علاوه بر راهپیمایی، آتش زدن پرچم آمریکا، در دست داشتن تراکت هایی با آرم سپاه و جمله من یک سپاهی هستم برای نشان دادن حمایت مردمی از این نهاد انقلابی در مقابل سخنان سخیف ترامپ و دولت مردان آمریکایی و خواندن سرود به مناسبت سالروز استکبار ستیزی توسط دانش آموزان است.
انتهای خبر/
کد مطلب: 5694
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *