دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۳۲
۰
مشاور جوانان معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر خبر داد؛

برگزاری مسابقه قویترین مردان آهنین شرق کشور در ایرانشهر

مشاور جوانان معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: مسابقه قویترین مردان آهنین شرق کشور با حضور ورزشکاران و قهرمانان مطرح آذر ماه در ایرانشهر برگزار می شود.
مردان آهنین
مردان آهنین
ابراهیم پرویز پور در گفت و گو با خبرنگار پهره در این زمینه اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت و خجسته سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) مسابقه مردان آهنین شرق کشور با حضور ورزشکاران و قهرمانان 6 استان در ایرانشهر برگزار می شود.
وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی و معرفی ورزشکاران و قهرمانان جنوب استان به مردم سایر نقاط کشور و آمادگی این ورزشکاران جهت شرکت در مسابقات ملی و بین المللی است.
مشاور جوانان معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر افزود: این رشته ورزشی جایگاه ویژه و عامه پسندی بین جوانان دارد و تلاشمان این است که این مسابقه در ایرانشهر با همکاری همه ارگان ها و نهادها به نحو احسن برگزار شود و در صورت تامین هزینه های مالی از طریق شبکه استانی یا سراسری ضبط و پخش شود.
پرویز پور تصریح کرد: این مسابقه گام نخست ما برای برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی در ایرانشهر خواهد بود و در حوزه ورزش بانوان هم برنامه های ویژه را دنبال خواهیم کرد تا این قشر جامعه هم از تندرستی و شادابی خاصی بهرمند باشد.
انتهای پیام/م.ف
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 5712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *