رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر:

جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه در شهرستان ایرانشهر آغاز شد

24 آبان 1396 ساعت 12:16

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر گفت: پایگاه ثابت برای جمع آوری کمک های خیرخواهانه مردم نیکوکار به زلزله زدگان کرمانشاه در شهرستان ایرانشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.


خان محمد بامری در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غرب کشور و مردم کرمانشاه، که منجر به جان باختن، مصدومیت و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنانمان شده و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه، جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهردر راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه خود با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین و مردم شریف شهرستان ایرانشهر، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام کرده است.
وی گفت: این پایگاه ها به منظور ابراز همدردی و کمک رساندن به مردم آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر کرمانشاه در جمعیت هلال احمر و سطح شهر، بخش ها  استقرار یافته و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیرخواه و نیکوکار شهرستان را جمع آوری می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر افزود: اولویت جمعیت هلال احمر، جمع آوری وجوه نقدی است و از همشهریان درخواست می شود تا برای حفظ کرامت مصیبت زدگان از اهدا وسایل مستعمل و فاسد شدنی خودداری کنند.
بامری تاکید کرد: هم شهریان ها می توانند کمک های نقدی را با شماره حساب 99999در بانک های ملت، صادرات، مسکن، دی،تجارت، سپه و پارسیان واریز کنند و رسید آن را به جمعیت هلال احمر تحویل نمایند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه شامل ،پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی ،  کنسرو و خشکبار و آب معدنی ، لوازم بهداشتی ، داروهای ضروری ، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد است که شهروندان می توانند کمک ها را به جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل دهند.
انتهای پیام/م.ف
 


کد مطلب: 5715

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5715/جمع-آوری-کمک-های-مردمی-زلزله-زدگان-کرمانشاه-شهرستان-ایرانشهر-آغاز

پهره
  https://www.pahreh.ir