سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۳۴
۰
امام جمعه ایرانشهر:

موفقیت چشمگیر در پیشرفت کشور نتیجه تفکر بسیجی است

امام جمعه ایرانشهر گفت: موفقیت های چشمگیر در پیشرفت صنعت، علم و آبادانی کشور نتیجه تفکر بسیجی است.
دیدار امام جمعه با پاسداران
دیدار امام جمعه با پاسداران
به گزارش پهره، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از پاسداران سپاه ایرانشهر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با تبریک هفته بسیج، موفقیت های چشمگیر کشور در حوزه های صنعت دفاعی، هسته ای و آبادانی را نتیجه تفکر بسیجی بیان کرد و اظهار داشت: بیش از چهل سال از عمر انقلاب می گذرد و دشمنان همچنان بر تحریم ما مصمم و پایدار هستند اما ما توانستیم به یاری خدا و تفکر بسیجی در حوزه های صنعت دفاعی، هسته ای، سازندگی و آبادانی کشور با اتکا به توان داخلی خودمان، پیشرفت چشمگیر در منطقه و جهان داشته باشیم.
وی گفت: رشادت ها و تلاش های شهدای گرانقدر صنایع دفاعی و هسته ای همچون شهید طهرانی مقدم، احمدی روشن و شهریاری باعث سرافرازی ما و خاری در چشم دشمنان شد و این همان تفکر و اندیشه بسیجی است که ما را به سعادت و کامیابی می رساند و باید در این دوره از زمان در جامعه تقویت شود.
امام جمعه ایرانشهر عدم پیشرفت در صنعت خودروسازی و بانکی را انتخاب افراد بی دین و عدم مسئولیت پذیری است، افزود: اگر امروز نمی توانیم یک خودرو با کیفیت برای مردم در صنعت خودروسازی تولید کنیم علت آن انتخاب افراد بی دین و رانت خوار در پست های مدیریتی است که فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند و هرگز نسبت به انقلاب و مردم احساس مسئولیت نمی کنند.
وی تصریح کرد: در طول عمر انقلاب همیشه افرادی که تعهد نسبت به نظام و مردم نداشتند، باعث ضربه زدن به کشور شدند و حوادث تلخی مثل بزرگترین اختلاس مالی کشور از صندوق ذخیره فرهنگیان، حقوق نجومی مدیران بانکی و سازمان ها، پیدا شدن جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته ای، را به وجود آوردند.
حجت الاسلام ابطحی اضافه کرد: اگر تفکر بسیجی در این عرصه و نهاد ها حاکم بود هرگز شاهد چنین اتفاقات تلخی نبودیم و امروز شرایط مناسبت تری را داشتیم.
امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی یعنی ناامیدی معنی ندارد و در مقابل جبهه مخرب و خطرناک دشمن، قوی و سخت تر کار می کند و همیشه با اخلاص و مجاهدانه از انقلاب محافظ خواهد کرد.
وی در پایان گفت: برای حفاظت از انقلاب و آرمان ها و ارزشهای امام و شهدا باید بصیرت خودمان را افزایش دهیم و در همه احوال جامعه گوش به فرمان رهبری باشیم تا در مقابل فتنه های داخلی و منطقه ای پیروز و سرافراز باشیم.
انتهای پیام/م.ف
 
 

 
کد مطلب: 5732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *