در مراسم گرامیداشت روز بسیج مطرح شد؛

بسیج مشت محکم انقلاب در مقابل دشمنان

5 آذر 1396 ساعت 13:00

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: بسیج به عنوان یک مشت محکم انقلاب در مقابل دشمن مقتدرانه ایستاده است.


به گزارش پهره، پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی است و امروز بسیج 39 ساله شد و حاصل دستاورد ها و مجاهدت این سالهای آن، اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی زیر سایه اسلام ناب محمدی است.
این نهاد انقلابی دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف کشور از جمله دفاعی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سازندگی و آبادانی داشته و رضایت عمومی مردم را به همراه داشته است که امروز به خوبی در عرصه های متفاوت می توان شاهد آن باشیم.
اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان ایرانشهر با حضور اقشار مختلف بسیج، مردم، اعضای شورای اداری و تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعت و مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان به عنوان میهمان ویژه در مصلا فاطمه الزهرا(س) شهرستان برگزار شد.
 
در این مراسم مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان، بسیج را اندیشه و ابتکار امام راحل(ره)بیان کرد و اظهار داشت: بسیجیان به عنوان اصحاب امام راحل(ره) و رهبرانقلاب در سنگرها ایستاده اند و از آرمان های ارزشمند و مقدس انقلاب و نظام خالصانه دفاع می کنند و بسیج به عنوان یک کانون مقدس در مقابل هجمه ها و تبلیغات فراوان دشمن علیه انقلاب محافظت و توطئه های گروهک های معاند و تروریستی را خنثی می کند.
 
حق پرست، بسیج به عنوان شجره طیبه در هشت سال جنگ ایستادگی کرد، گفت: رئیس جمهور مخلوق کشور عراق در ابتدای جنگ با تمام تجهیزات و امکانات پیشرفته نظامی و جنگی که در اختیار داشت، ادعا فتح کشور در طی چند روز را کرد اما بسیجیان برای حمایت از اسلام، راه درست قرآن و رهنمود های امام به صحنه آمدند و در کانون مقدس بسیج تجمیع و به جبه های حق علیه باطل رهسپار شدند و با شجاعت در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز صدام به زباله دان تاریخ پیوست.
 
وی افزود: رهنمودهای امام راحل(ره) باعث شکوه و عظمت ما شده و امروز ما به یک ملت و نظام قدرتمند تبدیل شدیم و ملت هایی در مقابل استکبار مقاومت و ایستادگی می کنند الگویشان انقلاب اسلامی ایران است.
 
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان بسیجیان را عباد صالح خدا و کانون بسیج را جایگاه مقابله با استکبار بیان کرد و گفت: وظیفه ما حفظ فرهنگ و تفکر بسیج در مقابل هجمه های دشمن است و فراموش کردن این ارزش مقدس باعث فراموش شدن انقلاب و از بین رفتن فرهنگ انقلاب راه را برای ورود نااهلان باز می کند.
 
حق پرست خاطر نشان کرد: تحریف انقلاب و دستاورد های آن یکی از هدف های دشمن است که بسیج تاریخ ساز ما باید مراقب این مسئله باشد تا دشمن نتیجه های ارزشمند انقلاب و بسیج را تحریف نکند و بسیجیان باید بیان گر واقعیت های انقلاب باشند تا راهبرد امام راحل، رهبر انقلاب و شهدا حفظ شود.
 
وی بیان کرد: تشکیل یک واحد ضد استکباری به ویژه صهیونیستی را مدنظر داشته باشید و در این راستا بیداری، هوشیاری و دشمن شناسی منوط به تبعیت از راهبردهای رهبر انقلاب است و بسیج باید آمادگی همه جانبه فکری و جسمی داشته باشد و تولید محتوای فکر را انجام دهد و جوانان از نظر بصیرتی آماده باشند
 
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان، دشمن درصدد تشتت بین ما است، افزود: تا زمانی که گوش به فرمان رهبیر معظم انقلاب باشیم و از رهنمود های امام راحل(ره) پیروی کنیم دشمنان نمی توانند درون ما رخنه کنند و ما مرز بندی شفاف با دشمنان دین و انقلاب داریم.
 
حق پرست تصریح کرد: ما با خدا، امام راحل(ره) و رهبری، شهدا عهد بستیم تا با تمام وجود و توان در مقابل استکبار و ایادی آنها ایستادگی کنیم و بسیج به عنوان یک مشت محکم انقلاب در مقابل دشمن مقتدرانه ایستاده است.
 
وی خاطر نشان کرد: امروز اگر توانستیم خودمان را ثابت کنیم در چهارچوب بسیج بوده و میدان داری در حوزه های فرهنگی، دفاعی، دینی، بصیرتی، سازندگی و خدمت صالحانه از وظایف ما است.
 
 
 


کد مطلب: 5752

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5752/بسیج-مشت-محکم-انقلاب-مقابل-دشمنان

پهره
  https://www.pahreh.ir