در مراسم یادواره شهدا مطرح شد؛

پایداری انقلاب مرهون به ثمر نشستن خون شهیدان

6 آذر 1396 ساعت 13:31

امام جمعه ایرانشهر گفت: پایداری انقلاب و اقتدار امروز ما مرهون به ثمر نشستن خون شهیدان است.


به 'گزارش  پهره، در آخرین شب از هفته بسیج دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه ولایت، با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، امام جمعه،  اعضای شورای اسلامی شهر، دانشجویان و اساتید و کارکنان برگزار شد.
حجت الاسلام ابطحی با تاکید بر توجه به فرهنگ جهاد و شهادت اظهار داشت: شهیدان روحشان دو بار به عالم بالا عروج کرد، یک بار زمان حیاتشان، وقتی که عالم هستی را در برابر عظمت خدا کوچک دیدند و دلشان الهی و خداوند خریدار آنها شد و دومین بار زمانی که به شهادت رسیدند.
وی گفت: شهید زنده و شاهد است و باید در جامعه امروزی از فرهنگ شهادت در زندگی و کارها استفاده کنیم و درس بگیریم.
امام جمعه ایرانشهر افزود: پایداری انقلاب و اقتدار امروز ما مرهون به ثمر نشستن خون شهیدان است و علت شکست انقلاب کشور مصر پس از یکسال، که یک نهضت دینی بود و شهیدان زیادی داد، بی نتیجه ماندن خون شهدا بود.
حجت الاسلام ابطحی خاطر نشان کرد: رسانه های صهیونیست تلاش زیادی برای بایکوت کردن حادثه اربعین نشان دادند اما نتیجه ندارد چون این شور و حرارت الهی است که انسان باید آن را ببیند و به ثمر نشستن خون سید الشهدا(ع) برای حفظ و بقای اسلام ناب محمدی است.
 
همچنین در این مراسم رزمندگان و راویان دفاع مقدس به روایت گری از رشادت ها و دلیری شهدا بیان کردند و مداح اهل به ذکر مصیب و عزداری پرداخت.
انتهای پیام/م.ف
 

 

 


کد مطلب: 5754

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5754/پایداری-انقلاب-مرهون-ثمر-نشستن-خون-شهیدان

پهره
  https://www.pahreh.ir