دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۳۱
۰
در مراسم یادواره شهدا مطرح شد؛

پایداری انقلاب مرهون به ثمر نشستن خون شهیدان

امام جمعه ایرانشهر گفت: پایداری انقلاب و اقتدار امروز ما مرهون به ثمر نشستن خون شهیدان است.
1
1
به 'گزارش  پهره، در آخرین شب از هفته بسیج دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه ولایت، با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، امام جمعه،  اعضای شورای اسلامی شهر، دانشجویان و اساتید و کارکنان برگزار شد.
حجت الاسلام ابطحی با تاکید بر توجه به فرهنگ جهاد و شهادت اظهار داشت: شهیدان روحشان دو بار به عالم بالا عروج کرد، یک بار زمان حیاتشان، وقتی که عالم هستی را در برابر عظمت خدا کوچک دیدند و دلشان الهی و خداوند خریدار آنها شد و دومین بار زمانی که به شهادت رسیدند.
وی گفت: شهید زنده و شاهد است و باید در جامعه امروزی از فرهنگ شهادت در زندگی و کارها استفاده کنیم و درس بگیریم.
امام جمعه ایرانشهر افزود: پایداری انقلاب و اقتدار امروز ما مرهون به ثمر نشستن خون شهیدان است و علت شکست انقلاب کشور مصر پس از یکسال، که یک نهضت دینی بود و شهیدان زیادی داد، بی نتیجه ماندن خون شهدا بود.
حجت الاسلام ابطحی خاطر نشان کرد: رسانه های صهیونیست تلاش زیادی برای بایکوت کردن حادثه اربعین نشان دادند اما نتیجه ندارد چون این شور و حرارت الهی است که انسان باید آن را ببیند و به ثمر نشستن خون سید الشهدا(ع) برای حفظ و بقای اسلام ناب محمدی است.
 
همچنین در این مراسم رزمندگان و راویان دفاع مقدس به روایت گری از رشادت ها و دلیری شهدا بیان کردند و مداح اهل به ذکر مصیب و عزداری پرداخت.
انتهای پیام/م.ف
 

 

 

کد مطلب: 5754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *