چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷
۰
تحولی عظیم در صنعت ایرانشهر؛

ورود اولین محموله ماشین آلات ریسندگی کارخانه بافت بلوچ/250 نفر در انتظار اشتغالزایی

معاون استاندار و فرماندار ایرانشهر: اولین محموله ماشین آلات ریسندگی خط جدید کارخانه بافت بلوچ با اشتغالزایی 250 نفر وارد چرخ تولید شد.
1212
1212
نبی بخش داودی در گفت و گو با خبرنگار پهره،  گفت: با هدف توجه به تولید و اشتغالزایی در صنعت بومی منطقه، اولین محموله ماشین آلات ریسندگی خط جدید کارخانه بافت بلوچ با 36 دستگاه کانتینر 40 فوتی وارد کارخانه شد.
وی افزود: این ماشین آلات که خط جدید کارخانه بافت بلوچ هستند، با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از منابع تملک دارایی برای افزایش تولید و رونق بخشیدن به صنعت بومی منطقه خریداری شدند.
 

معاون استاندار و فرماندار ایرانشهر بیان کرد: این ماشین آلات جایگزین بخشی از تجهیزات قدیمی کارخانه می شوند و خط جدید ریسندگی کارخانه بافت بلوچ فعال می شود و روزانه 20 تن نخ های نمره 20، 30، 40 تولید می شود.
داودی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی آن از بهمن ماه سال جاری شروع می شود و بهره برداری از این خط جدید تولید در خرداد ماه 97  انجام می شود.
 

وی تصریح کرد: این خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ  برای 250 نفر اشتغالزایی می کند که مراحل آزمون و جذب افراد قبل از سال انجام می شود.
معاون استاندار و فرماندار ایرانشهر گفت: ترمیم و بازسازی کلیه قسمت های کارخانه انجام شده و در حال حاضر بخش چاپ و رنگریزی آن فعال است.
انتهای خبر/م.ف
 

کد مطلب: 5756
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *