چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۴
۰

برگزاری رقابت های قویترین مردان کشور در ایرانشهر

مسابقه قویترین مردان کشور به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در ایرانشهر جنوب سیستان و بلوچستان به مدت دو روز در حال برگزاری است.
ی
ی
ابراهیم پرویزپور در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: مسابقه قویترین مردان کشور به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از 14 آذر ماه در بوستان نماز ایرانشهر به مدت دو روز در حال برگزاری است.
وی افزود: در این دوره از مسابقه 20 وزرشکار و قهرمان کشوری و بین المللی از 9 استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرج، سیستان و بلوچستان، کرمان، تهران، قزوین و کهگیلویه و بویراحمد شرکت دارند.
مسئول برگزاری مسابقه قویترین مردان کشور بیان کرد: این مسابقه در دو مرحله مقدماتی و پایانی در حال برگزاری است و عصر امروز با حضور فرامرز خودنگاه مسئول کمیته قویترین مردان کشور و داور بین المللی، فینال این دوره از رقابت ها برگزار می شود.
پرویزپور تصریح کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها شناسایی و معرفی ورزشکاران و قهرمانان جنوب سیستان و بلوچستان به مردم سایر نقاط کشور و آمادگی این ورزشکاران برای شرکت در مسابقات ملی و بین المللی است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره از رقابت ها در ایرانشهر نخستین گام ما در برگزاری از رقابت های ملی در این شهرستان است.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *