جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۵
۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان:

مادران شهید فرزندان خود را با معرفت حسینی تربیت کردند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان گفت: مادران شهیدان فرزندان خود را با معرفت حسینی تربیت کردند و این باعث شد تا آنها در مسیر که سید الشهدا(ع) بود، گام بردارند.
یادمان شهید سجادی
یادمان شهید سجادی
به گزارش پهره، یادمان شهیدان سجادی، شهید سید حسین سجادی اولین شهید دفاع مقدس شهرستان ایرانشهر و شهید سید محسن سجادی اولین شهید مدافع حرم در زادگاهشان با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف مردم، مسئولین و علما در مسجد جامع شهر بزمان برگزار شد.
 
در این مراسم علی کیخا با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهیدان، گفت: نسل جوان ما به ویژه دانشجویان و دانش آموزان باید حوادث و وقایع هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان را مطالعه کنند تا با رشادت ها و دلاور مردی شهیدان آشنا شوند و بتوانند راه آنها را با صلابت و اقتدار ادامه دهند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان افزود: نسل جوان باید بداند که شهدا با سلاح ایمان در مقابل دشمنی که پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و دفاعی را در اختیار داشت، جنگیدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک این سرزمین را دشمنان به غارت ببرند.
 

 
 
وی بیان کرد: هیچ کس باور نمی کرد روزی همان دشمن، برای دفاع از خودش نیازمند کمک ما باشد و این عزت و اقتدار ایران مرهون خون شهیدان و امام راحل است.
 
کیخا تصریح کرد: مادران شهیدان فرزندان خود را با معرفت حسینی تربیت کردند و این باعث شد تا آنها در مسیر که سید الشهدا(ع) بود، گام بردارند و برای ایران اسلامی عزت و افتخار به ارمغان آوردند.
 

 
وی خاطر نشان کرد: وظیفه امروز ما پیروی از معنویات مقام معظم رهبری است تا بتوانیم با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم و انقلاب را به آن هدف والا و ارزشمندی که امام راحل و شهدا مدنظر داشتند برسانیم.
انتهای پیام/م.ف
 
کد مطلب: 5767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *