جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۸
۰
خطیب نماز جمعه ایرانشهر:

اعلام قدس به عنوان پایتخت اسراییل نشانه عجز و ناتوانی آمریکا است

امام جمعه ایرانشهر گفت: اقدام آمریکا نشانه عجز و ناتوانی آنها در برابر فلسطین و مقاومت ملت آن است اما ضربه محکمی از دنیای اسلام خواهند خورد.
نماز جمعه
نماز جمعه
حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز این هفته با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت اسراییل نشانه عجز و ناتوانی آنها در برابر فلسطین و مقاومت ملت آن است اما باید آگاه باشند که ضربه محکمی از دنیای اسلام خواهند خورد.
وی افزود: علت انجام این کار شکست های پشت سرهم آمریکا و اسراییل از جبهه مقاومت اسلامی است و این مسئله قدرت تفکر را از مغزهای الکی آنها گرفته و دیگر نمی دانند چه اقدامی در برابر ایستادگی فلسطینی ها انجام دهند و آمریکا با این اقدام به جای سنگر سازی برای خود در فلسطین، گورستانش را آماده می کند.
امام جمعه ایرانشهر سکوت برخی کشورهای عربی در برابر اقدامات خبیثانه آمریکا خوش رقصی در پازل دشمن است، تصریح کرد: رژیم های مرتجع عربی همیشه با ساز آمریکا می رقصند اما اتحاد علمای شیعه و سنی سایر کشور ها در محکوم کردن این قضیه برای دنیای اسلام مبارک و شادمانی است.
حجت الاسلام ابطحی بیان کرد: این مسئله شاید ضربه آخر اسراییل نباشد اما موجودیت آنها را به خطر می اندازد و امت اسلامی امروز با تظاهرات نفرت و انزجار خود را علیه آمریکا، اسراییل و این اقدام قبیح اعلام خواهند کرد.
وی با اشاره به سالروز تصویب حقوق بشر در سازمان ملل خاطر نشان کرد: مصوبه سازمان ملل حقوق بشر نیست حقوق یهود و منافع آنها است یعنی اگر یک یهود در هر جای دنیا آسیب و به درک واصل شد، موضع گیری می کنند اما در مقابل کشته شدن هزاران مسلمانان فقط یک ابراز تاسف از سوی سازمان ملل اعلام می شود.
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: سکوت در برابر جنایت علیه مردم مظلوم یمن و میانمار به دلیل مسلمان بودن آنها است و کلمه حقوق بشر به یهودیان اختصاص دارد و این سیاست شیطانی آمریکا برای تامین منافع خود نه منافع تمام انسان می باشد.
 
در پایان مردم نمازگزار و ولایت مدار ایرانشهر علیه اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسراییل راهپیمایی و تظاهرات کردند و خشم و انزار خود را اعلام کردند.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *