جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۵۷
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

قدس پایتخت فلسطین و نماد مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: قدس شریف پایتخت فلسطین و نماد مسلمانان است و هیچ فردی نمی تواند به این جایگاه خدشه ای وارد سازد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر
به گزارش پهره، به نقل از ایرنا، مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: بیت المقدس نخستین قبله گاه مسلمانان و مرکز تمام انبیاء الهی است.

وی افزود: متاسفانه این سرزمین مقدس حدود 70 سال است که زیر سلطه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه قدس در میان امت اسلام به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان انتظار می رود تمامی سران کشورهای اسلامی و عربی در مقابل ادعای احمقانه ترامپ مبنی بر اینکه قدس پایتخت رژیم صهیونیستی است ایستادگی کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر رئیس جمهور آمریکا را فردی احمق، نادان و بی عقل خواند و گفت: هر فردی که در مقابل سخنان ترامپ سکوت کند باید در مسلمانی آن شک کرد.

مولوی کریم زایی بزرگترین شکست دشمن را ایجاد صف های طویل اتحاد و همبستگی در مقابل آنان خواند و افزود: مردم مسلمان ایران سالهاست که فریاد آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می دهند که انتظار می ‌رود جهان اسلام با ملت ایران برای آزادی قدس شریف همگام شوند.

وی افزود: قدس پاره تن اسلام است و پاره تن اسلام خواهد ماند بنابراین مسلمانان باید با تمام توان در برابر این اهانت ترامپ ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: جهان اسلام باید در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن سخنان ترامپ یکپارچه و متحد شوند.
 
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5770
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *