پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷
۰
سعید جلیلی مطرح کرد؛

وحدت، عدالت و امنیت عامل رفع موانع تولید و پیشرفت کشور

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: وحدت، عدالت و امنیت با رفع موانع تولید و پیشرفت و آبادانی امکان پذیر است.
2
2
به گزارش پهره، در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ایرانشهر نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه امنیت پایدار با عدالت معنا پیدا می کند، گفت:یکی از بحث های مهم که کشور و نظام روی آن توجه دارند و حتی دوستان و دشمنان ما اعتراف کردند، امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.
وی افزود: عدالت در جامعه وحدت و امنیت پایدار را به دنبال خواهد داشت و به هر میزان که به پیشرفت و توسعه و رفع موانع تولید داخلی کمک شود، امنیت ملی هم رشد پیدا می کند .
سعید جلیلی تصریح کرد: وحدت،  امنیت، ظرفیت و پتانسیل هایی که در کشور از نظر موقعیت جغرفیایی و منابع انسانی وجود دارد و ارتباط خوب مردم با کشور و مسئولین یک فرصت عالی است تا به آن افق بسیار روشن که در برابر ملت ما وجود دارد دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان یک منطقه بی نظیر با فرصت های فراوان و عالی در کشور است که همه باهم می توانیم با استفاده از این فرصت ها به روند پیشرفت کشور سرعت بیشتری بدهیم.
وی بااشاره به حضور رهبرمعظم انقلاب در زمان تبعید در ایرانشهر گفت: ایشان یک روحانی مذهبی بودند که در کنار مردم این منطقه با همه توان به آنها خدمت رسانی کردند و مردم هم محبت و علاقه خود را نسبت به مقام معظم رهبری بدون هیچ خواسته ای ابراز می داشتند.
وی توسعه سواحل مکران را یکی از مسائل مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری بیان کرد و افزود: نگاه به توسعه بر مبنا دریا یکی از سیاست های مهم نظام است و توسعه سواحل مکران با استفاده از پتانسیل و ظرفیت ها در شهرهایی مثل ایرانشهر و سرباز امکان پذیر است و باعث گسترش آن می شود.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: وحدت، عدالت و امنیت با رفع موانع تولید و پیشرفت و آبادانی امکان پذیر است.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5787
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *