نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد؛

ایفا نقش مهم جریان های انقلابی در پیشرفت کشور

30 آذر 1396 ساعت 12:26

سعید جلیلی گفت: نقش فعال انقلابی یعنی پیدا کردن راه حلی برای رفع موانع مشکلات کشور و ایجاد پویایی و نشاط است.


به گزارش پهره، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع دانشجویان ایرانشهر گفت: برای پیشرفت و آبادانی انقلاب و کشور همواره در طی چهل سال اخیر با مزاحمت های مختلفی روبرو شدیم و هرگز در این مسیر بدون مشکل نبوده و دشمنان سعی کردند با ایجاد اختلال و مشکلات فراوان سد راه ما شوند اما موفق نشدند.
وی ابراز داشت: یکی از اقدامات اخیر کشور آمریکا ارائه سند استراتژیک امنیت ملی آنها است که از زمان اوباما بود و ترامپ هم آن را عنوان و به صراحت اعلام کرد که ما رهبر جهان هستیم و آن چیزی که آمریکا می گوید باید شنیده شود اما باید به او گفت چه کسی به شما چنین اجازه و اختیاری داده است.
سعید جلیلی افزود: برای ایفای یک نقش مهم و موثر در جریان انقلابی نیازی به امکانات و تجهیزات فراوان نیست و نباید بگویم در یک شهر دور افتاده هستیم، اگر کسی بخواهد می تواند نقش شایسته فعال خود را شناسایی و پیدا کند.
وی اضافه کرد:اگر در جایی از نظام می بینیم یک کار خوب و مثبت انجام می شود باید کمک کنیم تا آن کار تقویت و گسترش پیدا کند.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری وقتی در ایرانشهر قرار داشت و با سیل مواجه شد از تمام توان و ظرفیت ها برای کمک به مردم استفاده کرد و یک جریان فعال را شکل داد و حتی با خواندن یک خطبه به مردم در مسجد، با ایجاد وحدت شیعه و سنی توان خود را به کار گرفتند و این یک کار فعال انقلابی است.
جلیلی تصریح کرد: نقش فعال انقلابی یعنی با شناسایی موانع و مشکلات که در شهر و جامعه وجود دارد باید نسبت به آن احساس وظیفه داشته و راه حلی برای برطرف کردن آنها پیدا کرد تا نشاط و پویایی در جریان باشد.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: شما به عنوان یک دانشجو وظیفه دارید مسائل کشور را در حد توان خودتان سایه به سایه دنبال کنید و نسبت به آن چیز که در کشور رخ می دهد بی تفاوت نباشید و اگر اتفاق مهمی و کار مثبتی انجام داده می شود باید آن را تقدیر و نباید به خاطر جناح خاصی کسی را تخریب کنید.
جلیلی اضافه کرد: اگر کسی خطا کرد به او بگوید تا اصلاح کند و برخی مسائل فراموش می شود که لازم است آن را در جامعه به مسئولین یادآوری کنید تا در مسیر درست قرار بگیرند.
وی توصیه کرد:  شما دانشجویان باید به مسائل خاص کشور توجه مهم داشته باشید تا بتوانید آینده کشور را درست رقم بزنید و کمک کنید تا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج نشود.
 
انتهای پیام/م.ف
 
 
  


کد مطلب: 5789

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5789/ایفا-نقش-مهم-جریان-های-انقلابی-پیشرفت-کشور

پهره
  https://www.pahreh.ir